קמלה האריס הסכימה עם מפגין שהאשים את ישראל ברצח עם
המועמדת הדמוקרטית לנשיאות מנסה להשאיר את עמדתה בנושא ישראל בערפל, אך הפעם לא הצליחה להסתיר את דעתה אל מול הטענות הפרו-פלסטיניות

המעומדת הדמוקרטית לנשיאות הסכימה עם מפגין אנטי-ישראלי שהאשים את ישראל ברצח העם הפלסטיני.

סרטון של הדברים שנאמרו במהלך עצרת בחירות ביום חמישי באוניברסיטת ויסקונסין-מילווקי, הראה את הרגע בו האריס דיברה כאשר לפתע מפגין בקהל העוטה כאפייה, הפריע לה.

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס

"אני יודעת על מה אתה מדבר. אני רוצה הפסקת אש. אני רוצה שעסקת החטופים תושלם. אני רוצה שהמלחמה תסתיים", אמרה האריס.

"אבל מה לגבי רצח העם? מה לגבי רצח העם?", צעק המפגין המפריע.

האריס השיבה, "אני מכבדת את זכותך לדבר, אבל אני מדברת כרגע", מה שהוביל להתפרצות של מחיאות כפיים.

בזמן שאותו מפגין נהדף על ידי אנשי האבטחה, הוא המשיך לצעוק: "מה עם המיליארדים של דולרים לישראל? מה עם 19,000 הילדים המתים, ואת לא קוראת לזה רצח עם?".

אז, האריס פנתה לקהל, והביעה את תמיכתה בטענות של אותו מפגין.

"תקשיבו, מה שהוא מדבר עליו, זה אמיתי", היא אמרה. "זה לא הנושא שבאתי לדון בו היום, אבל זה אמיתי, ואני מכבדת את קולו".

שעות לפני זה, האריס הסתבכה עם אמירה נוספת, כאשר בעצרת אחרת בוויסקונסין היא הדפה מפגין נוצרי בצורה מזלזלת. זאת שעות ספורות לפני שדילגה על ארוחת ערב הדצקה הקתולית על שם אל סמית, ובכך הייתה המועמדת הדמוקרטית הראשונה שלא הגיע לאירוע מזה 40 שנה.

במהלך דבריה על נושא ההפלות, אדם מהקהל צעק בפשטות: "Jesus is lord". האריס הגיבה מיד, ובחיוך: "אה, חבר'ה, אתם בעצרת הלא נכונה.

"אני חושבת שהתכוונתם ללכת לעצרת הקטנה יותר ברחוב ממול", הוסיפה - בהתייחסה לעצרת של הנשיא לשעבר טראמפ - כשהמשתתפים בעצרת פרצו בתשואות.

אגב, זוהי לא הפעם הראשונה שסגנית הנשיא מסכימה עם אמירות לגבי רצח עם שישראל מבצעת. בשנת 2021, האריס הנהנה בראשה בזמן שסטודנט האשים את ישראל ברצח עם, ואז היא הגיבה באומרה ש"האמת" של הסטודנט "לא צריכה להיות מודכאת".

YOU MIGHT ALSO LIKE