מקורב לג'ורג' סורוס מגלה מהו הימור הבחירות של הוול סטריט
מניות הבנקים ותעשיית הקריפטו מציגים תזוזות שמצביעות באופן ברור כי ההימור הוא שדונלד טראמפ יהיה זה שינצח בבחירות לנשיאות

בוול סטריט "משוכנעים מאוד" שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ עומד לנצח בבחירות לנשיאות 2024, כך לפי דבריו של משקיע מיליארדר שבעבר ניהל כספים עבור ג'ורג' סורוס.

סטן דרוקנמילר - שעזב את תפקידו בתעשיית ההון של הפילנתרופ היהודי המזוהה עם השמאל הקיצוני כדי להקים חברה משלו, לה קרא Duquesne Capital – אמר כי השבועיים האחרונים הראו שהשווקים מתמחרים ניצחון של טראמפ.

"אפשר לראות זאת במניות הבנקים, אפשר לראות זאת בקריפטו", אמר דרוקנמילר ל'בלומברג ניוז'. "ב-12 הימים האחרונים, השוק ופנים השוק משוכנעים מאוד שטראמפ הולך לנצח".

כשנשאל למי הוא מתכוון להצביע, דרוקנמילר אמר: "בוודאי שלעולם לא אתמוך באף אחד מהם".

בנקים ומטבעות קריפטוגרפיים הם שני מגזרים בכלכלה שירוויחו היטב בזכות הבטחתו של טראמפ לבטל רגולציות בתעשיות, לפי דרוקנמילר, ששוויו הנקי מוערך על ידי מדד המיליארדרים של בלומברג ב-9.98 מיליארד דולר.

מניות בנקים כולל JPMorgan Chase, Bank of America ו-Citigroup זינקו בימים האחרונים לאחר שהודיעו על רווחים טובים מהצפוי.

"אם תשימו אקדח לרקתי... אני מנחש שטראמפ מועדף לנצח בבחירות", הוא אמר.

הסיכוי לניצחון של טראמפ הצית התלהבות לאסטרטגיית השקעה הידועה בשם "המסחר של טראמפ" - שבה משקיעים קונים סל של מניות בתעשיות שצפויות להיות המרוויחות הגדולות ביותר מכהונה שנייה של טראמפ.

אתרי הימורים כולל Polymarket ו-Kalshi מנבאים כעת ניצחון לטראמפ. נכון לבוקר יום חמישי, Polymarket העריך את סיכויי הניצחון של טראמפ ב-61.3% לעומת 38.6% להאריס.

האתר קיבל הימורים בשווי כמעט מיליארד דולר על הבחירות לנשיאות.

Kalshi נתן לטראמפ 57% סיכוי לנצח בבחירות לעומת 43% להאריס. עד כה, מהמרים הימרו 21.8 מיליון דולר על המרוץ.

דרוקנמילר אמר שגם אם המועמדת הדמוקרטית, סגנית הנשיא קמלה האריס, תנצח, היא לא תוכל לקדם חלק גדול מסדר היום שלה בהתחשב בכך שסקרי המדינות מראים שהרפובליקנים מועדפים לזכות ברוב בסנאט האמריקאי.

הוא חזה ש"גל אדום" - ניצחון של טראמפ וכן רוב רפובליקני בשני בתי הקונגרס, הוא "סביר יותר".

דרוקנמילר אמר שטראמפ והאריס "למעשה מאוחדים בכמה דברים, כמו מדיניות תעשייתית... שניהם חושבים כנראה שלממשלה צריך להיות תפקיד מרכזי בהקצאת הון, מה שאני מוצא למען האמת מוזר".

דרוקנמילר אמר שהשנים "זורקים את הקפיטליזם של השוק החופשי של רייגן הצידה", אם כי הוא אמר שהמדיניות של האריס הייתה "הרבה יותר גרועה מבחינת אנטי-עסקים ורגולציה".

דרוקנמילר כינה את טראמפ "רברבן" שחסר את ה"כבוד" של רונלד רייגן ונשיאים אחרים. "כנראה אכתוב מישהו אחר כשאלך להצביע", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE