הסנאטורים הדמוקרטים שנטשו את הפלג הפרוגרסיבי - משבחים את ישראל: "ההגדרה של צדק"
בזמן שרשידה טלאיב ואילהאן עומאר שותקות על חיסולו של מי שהביא את הפלסטינים להרס, ריצ'י טורס וג'ון פטרמן, שהזדהו בעבר כפרוגרסיבים - שמחו

בסנאט האמריקאי ישנן שתי דמויות דמוקרטיות שהיו חלק מהפלג הפרוגרסיבי של הפוליטיקה האמריקאית – אך נטשו אותה, בעיקר בגלל שתמיכתם בישראל התנגשה ישירות עם אידיאולוגיית השמאל הקיצוני.

ועמידתם האיתנה של ג'ון פטרמן וריצ'י טורס לצד ישראל – נראתה גם עם חיסול המחבל האכזר יחיא סינוואר על ידי כוחות צה"ל. זאת כמובן בזמן שחברות ה'סקווד' - רשידה טלאיב, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז ואילהאן עומאר - עדיין שותקות. 

הסנאטור פטרמן מפנסילבניה, הצהיר בנחישות על תמיכתו בבעלת הברית האמריקאית במזרח התיכון:

"אני רוצה להצדיע לישראל ולחגוג את חיסולו של יחיא סינוואר - צעד הכרחי לכל שלום עתידי בר-קיימא. חיסול המוח המתכנן של טבח ה-7 באוקטובר הוא ההגדרה של עשיית צדק. ההצבעה שלי והקול שלי למען ישראל לא יתערער", כתב פטרמן ברשתות החברתיות.

 הצבעתי וקולי למען ישראל לא יתערערו," הצהיר פטרמן בפוסטים ברשתות החברתיות ביום חמישי.

חבר הקונגרס מניו יורק, טורס, כתב בחשבון ה-X שלו: "העולם נפטר מיחיא סינוואר, המוח מאחורי הטבח הקטלני ביותר של העם היהודי מאז השואה... גופתו של סינוואר נרקבת בגיהנום, שם הוא שייך".

מאוחר יותר, טורס פרסם ציוץ חדש: "השמאל הקיצוני דיבר לעיתים קרובות על הצורך ל'בטל מיליארדרים'. אין מדינה שביטלה יותר מיליארדרים בחודש האחרון מאשר ישראל. אסמאעיל הנייה, בעל נכסים בשווי 4 מיליארד דולר, חוסל. יחיא סינוואר, מנהיג אימפריית המיליארדים של חמאס, חוסל. השמאל הקיצוני אמור לעודד את ישראל בזמן שהיא מחסלת את מיליארדרי חמאס".

YOU MIGHT ALSO LIKE