ליאם פיין, 31, זמר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן, מת בנפילה בארגנטינה
פיין, שהיה אחד מהזמרים הבולטים של הלהקה, נפל מהקומה השלישית של מלון בבואנוס איירס, כך אמרו גורמים בשירותי החירום.

ליאם פיין, שהתפרסם כזמר ויוצר בלהקה הבריטית וואן דיירקשן, אחת מלהקות הבנים הנמכרות ביותר בכל הזמנים, מת לאחר שנפל מהקומה השלישית של מלון בבואנוס איירס ביום רביעי. הוא היה בן 31.

מותו אושר על ידי אלברטו קרשנטי, מנהל שירותי החירום בבואנוס איירס. נסיבות הנפילה עדיין לא ברורות.

 

המשטרה הקיפה את המלון שבו מת הזמר בן ה-31 של הלהקה הבריטית, בזמן שמעריצים התאספו להתאבל עליו

 

וואן דיירקשן פרצה לתודעה ב-2011 כאשר הסינגל הראשון שלהם, "What Makes You Beautiful", הגיע למקום הרביעי במצעד הבילבורד Hot 100. חמישה משיריהם האחרים הגיעו לעשירייה הראשונה של המצעד, כולל "Story of My Life" ו-"Drag Me Down".

הלהקה, שהיו לה 29 להיטים במצעד ה-Hot 100, הוציאה חמישה אלבומים והפכה לאחת מלהקות הבנים המגדירות של שנות ה-2010. ב-2015 הודיעה הלהקה על הפסקה מהופעות משותפות, וכל אחד מהאמנים התמקד בקריירת הסולו שלו.

פיין, שנולד ב-29 באוגוסט 1993 בוולברהמפטון, אנגליה, היה אחד הזמרים הבולטים של הלהקה. הוא השתתף בתוכנית "The X Factor" ב-2008 כסולן, אך מצא הצלחה גדולה יותר ב-2010 כשניסה שוב עם גרסה ג'אזית ל-"Cry Me a River" של אלה פיצג'רלד. הוא צורף לארבעה מתמודדים אחרים - ניאל הוראן, זיין מאליק, הארי סטיילס ולואי טומלינסון - שיחד הפכו לוואן דיירקשן.

לאחר פירוק הלהקה, פיין המשיך בקריירת סולו. הוא הוציא אלבום סולו בשם "LP1" ב-2019, שכלל שיתופי פעולה עם אמנים מגוונים. הסינגל שלו עם קוואבו, "Strip That Down", הגיע למקום העשירי במצעד הבילבורד Hot 100.

פיין דיבר בכנות על האתגרים הנפשיים שבאו עם התהילה. ב-2023 הוא שיתף בסרטון ביוטיוב על החלטתו להפסיק לשתות, וסיפר שבילה 100 ימים במרכז גמילה בלואיזיאנה.

בראיון במאי 2023, פיין אמר שהוא עובד על אלבום חדש והביע התרגשות לחזור להופיע בפני המעריצים.

פיין השאיר אחריו בן בן 7, בר גריי פיין, את הוריו, ג'ף וקארן פיין, ושתי אחיות גדולות, רות וניקולה.

מותו הפתאומי של פיין מסמן סוף טרגי לקריירה מוזיקלית מרשימה שהחלה בגיל צעיר והשפיעה על מיליוני מעריצים ברחבי העולם.

YOU MIGHT ALSO LIKE