"אף אחד ושום דבר" לא יכול היה לשנות את החלטתה של קמרון דיאז לעזוב את הוליווד
ברגע שהשחקנית הבינה שהיא מוכנה להתמסד, היא ידעה שהיא תשים את כל המיקוד בחיי המשפחה - מה שדחף אותה לעזוב את לוס אנג'לס

שום דבר לא יכול היה לשנות את דעתה של קמרון דיאז אחרי שהחליטה לעזוב את המסך ואת הוליווד בשנת 2014, זאת כדי להתמקד בבניית החיים עם בעלה בנג'י מאדן.

"זה הרגיש כמו הדבר הנכון עבורי לתבוע מחדש את חיי שלי, ופשוט לא אכפת לי משום דבר אחר", אמרה השחקנית במהלך הופעה בפסגת הנשים החזקות ביותר של פורצ'ן, על פי E! News.

קמרון דיאז | צילום: Getty Images

"הדעה של אף אחד, ההצלחה של אף אחד, ההצעה של אף אחד, שום דבר של אף אחד לא יכול היה לשנות את דעתי לגבי ההחלטה שלי לטפל בעצמי ולבנות את החיים שבאמת רציתי. אני חושבת שזה באמת עניין של ממה אתה מתלהב? עבורי, זה היה לבנות את המשפחה שלי".

חזרתה של דיאז למשחק התרחשה לצד ג'יימי פוקס בסרט של נטפליקס 'חזרה לפעולה'. הסרט נדחה בגלל בעיית הבריאות של פוקס ב-2023 וכעת מתוכנן לצאת לאקרנים בינואר 2025.

היא הודתה שהיא "לא יכלה לסרב" לפוקס למה שיהיה הפרויקט השלישי שלהם יחד אחרי שכיכבו ב'אנני' ו'כל יום ראשון'.

עם זאת, לא היה קל לעבור ממצב של אמא לכוכבת הוליווד.

"היינו בבית הרבה זמן, מה שהיה מדהים", הסבירה דיאז על זמנה הרחק מהתעשייה. "אז הייתי צריכה לדחוף את עצמי. בעלי, הוא פשוט הכי טוב. הוא פשוט אמר, 'תמכת בנו ובנית את המשפחה. ותמכת בי ובעסק שלי', הוא אמר, 'הגיע הזמן שנתמוך בך וניתן לאמא להתעלות ולעשות את הדבר שלה".

דיאז ומאדן | צילום: GC Images

כוכבת 'המלאכיות של צ'רלי' התחתנה עם מאדן, חבר להקת Good Charlotte, בשנת 2015, והשניים הביאו שני ילדים לעולם, רדיקס וקרדינל, זאת באמצעות פונדקאות.

"אני אוהבת להיות אמא. זה החלק הכי טוב, הכי טוב, הכי טוב בחיים שלי", אמרה דיאז במהלך שידור חי באינסטגרם ב-2020. "אני כל כך אסירת תודה ומאושרת, וזה הדבר הכי טוב אי פעם, ואני כל כך בת מזל לעשות את זה עם בנג', ואנחנו נהנים מאוד. אני נרגשת".

YOU MIGHT ALSO LIKE