הראפר לורד ג'אמאר: "האריס לא מוכשרת לנהל סניף של דאנקין דונאטס"
לורד ג'אמאר התעקש שהמצביעים השחורים, בעיקר הגברים, מתנערים לחלוטין מהמועמדת הדמוקרטית - והוסיף: "היא מפחידה אותי"

הראפר לורד ג'אמאר, ששיחק גם בסדרות כמו 'הספורנוס', תקף בחריפות את המועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס ואת תומכיה, והביע את תמיכתו במועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.

ככל שהבחירות מתקרבות, הקמפיין של האריס מוצא את עצמו פגיע לא רק עם גברים באופן כללי, אלא במיוחד גברים שחורים – למרות הניסיונות הרבים של סגנית הנשיא לזכות בתמיכתם. אבל הם פשוט לא קונים את זה.

"האישה הזאת, לדעתי, לא מוכשרת לנהל סניף של דאנקין דונאטס או של Eleven-7, ובטח שלא את התאגיד הזה שאנחנו קוראים לו ארצות הברית", אמר ג'אמאר, מייסד שותף של Brand Nubian, בראיון ל-The Art of Dialogue.

ג'אמאר המשיך וטען שכהונתו בראשונה של טראמפ כנשיא ארה"ב מפריך את הפחדנות הליברלית לגבי הפיכתו לרודן.

"אנשים רוצים להתנהג כאילו טראמפ הוא האיש הגרוע ביותר בעולם, אבל תנחשו מה? הוא כבר היה נשיא וכל השטויות האלה שאתם מדברים עליהם לא קרו", הוא אמר. "הוא לא הפך את עצמו לרודן וכל החרא הזה של 'הוא הולך להפוך לרודן' הגיע מחוץ לכל קשר, שזה מגוחך".

האריס, הוא אמר, מדאיגה אותו יותר. הוא כינה את מדיניות המפלגה הדמוקרטית המודרנית "פרויקט 2024" והזהיר שהוא עשוי להצביע לטראמפ כדי למנוע זאת.

"אתם כבר חיים בפרויקט 2024, בסדר? אתם מודאגים מפרויקט 2025 כשהם כבר הריצו עליכם את פרויקט 2020 עם המגיפה המזויפת וכל החרא הזה. כאילו... על מה לעזאזל אתם בכלל מדברים? אתם מנסים להתנהג כאילו... להפחיד אותי לחשוב שהוא כל כך - כל כך רע שאני פשוט צריך להצביע לאישה הזאת רק בגללו?", הוא אמר.

"אבל תנחשו מה? אני מרגיש שהיא כל כך גרועה - היא זו שמפחידה אותי! אז אני מרגיש שהיא כל כך גרועה שתנחשו מה אני עלול פשוט להצביע לטראמפ וזו הפעם הראשונה שאני אומר את זה בקול רם אבל אתם חושבים שאתם הולכים לבייש מישהו או להיות עבריינים עליו כדי לגרום לו להצביע לכלבה הזאת? בשום פנים ואופן לא".

ג'אמאר אמר שהוא לא היחיד, ושאמריקאים שחורים "בעולם האמיתי" לא עומדים מאחורי האריס.

"תאמינו לי, הרגש ברחוב בעולם האמיתי הוא שהרבה אנשים לא רוצים את האישה הזאת. הם רואים דרכה, והם מנסים להאשים את זה על גברים שחורים, אבל לא, אני רואה הרבה נשים שחורות שגם לא מתעסקות איתה".

בניגוד להאריס, הוא שיבח את טראמפ על שימוש בטקטיקות מאצ'ו כדי להבטיח "אפס מלחמות" במהלך כהונתו. "בואו נהיה כנים, קודם כל, לא היו מלחמות כשטראמפ היה הנשיא", אמר, וסיכם את המסר שטראמפ העביר בתקופתו כ"אם תיגעו בשערה מראש של אמריקאי אחד, אנחנו הולכים להפציץ אתכם לחלוטין. במשך 18 חודשים אחרי זה לא נגעו באף אמריקאי", טען הראפר.

YOU MIGHT ALSO LIKE