בתו של קלינט איסטווד נעצרה בבוורלי הילס בחשד לאלימות במשפחה
פרנצ'סקה איסטווד הייתה מעורבת באירוע אלים חמור בעקבות ויכוח מילולי עם בן זוגה שהסלים והפך לפיזי. היא נאסרה ושוחררה בערבות של 50,000 דולר

פרנצ'סקה איסטווד, בתו של השחקן האגדי קלינט איסטווד, נעצרה ביום שבת בבוורלי הילס בגין אלימות במשפחה חמורה.

דובר של מחלקת המשטרה של בוורלי הילס אמר: "ביום שבת בסביבות השעה 22:42, מחלקת המשטרה של הגיבה לקריאה ברחוב נורת' רקספורד 464 בגין אירוע אלימות במשפחה".

"השוטרים ערכו חקירה, ועל סמך הצהרות ופציעות, פרנצ'סקה רות פישר איסטווד מלוס אנג'לס נעצרה בגין עבירה מסוג פשע חמור של אלימות במשפחה, ונרשמה בכלא", נטען.

לפי הדיווחים בתקשורת, לפרנצ'סקה היה ויכוח מילולי עם החבר שלה בזמן שנסעו באזור בוורלי הילס, כאשר הויכוח לכאורה הסלים והפך לפיזי.

קלינט איסטווד ובתו פרנצ'סקה

בנקודה זו, בן הזוג של פרנצ'סקה לכאורה התקשר למשטרה, שיעצה לו לנהוג למה שידוע כ"אזור הבטוח" מחוץ למחלקת המשטרה של בוורלי הילס כדי שיוכל לדבר עם קציני אכיפת החוק.

הזוג הגיע לאותו 'אזור הבטוח', ולאחר שלקחו הצהרות משני הצדדים והעריכו את הפציעות הנטענות - אשר, לפי TMZ נגרמו לבן הזוג של פרנצ'סקה - משטרת בוורלי הילס עצרה את בתו של קלינט איסטווד בגין אלימות במשפחה.

החבר שלה סירב לטיפול רפואי, ופרנצ'סקה שוחררה מהמאסר אחרי ששילמה ערבות בסך 50,000 דולר.

רשויות אכיפת החוק לא חשפו את זהותו של הקורבן הנטען בהתאם לחוק קליפורניה.

עם זאת, ידוע שפרנצ'סקה נמצאת בקשר עם השחקן אלכסנדר רייט, כאשר לזוג יש בן בן שש בשם טיטאן.

רייט ופרנצ'סקה הפכו את הרומן שלהם לרשמי על השטיח האדום ב-2018. השחקנית הייתה בהריון עם ילדם באותה עת.

לרייט יש בן מקשר קודם והוא היה נשוי במשך שמונה שנים לפני שיצא עם פרנצ'סקה. הוא הגיש בקשה לגירושין מאשתו, לילי גיילדרו, ביוני 2018.

פרנצ'סרקה איסטווד ואלכסנדר רייט 

לפי הדיווחים, השחקן היה בקשר עם פרנצ'סקה בזמן שעדיין היה נשוי לגיילדרו. עם זאת, הוא אמר ל-Blast שהוא וגיילדרו היו בנפרד במשך שלוש שנים לפני הגירושין שלהם וש"כולם מתקדמים ומאושרים".

לפני שיצאה עם רייט, איסטווד הייתה נשואה לזמן קצר לג'ורדן פלדשטיין, אחיו של השחקן ג'ונה היל והמנהל של להקת מארון 5. השניים התחתנו ב-17 בנובמבר 2013, אך פרנצ'סקה הגישה בקשה לביטול הנישואין רק שמונה ימים לאחר מכן.

פלדשטיין הלך לעולמו ב-2017 בגיל 40. מותו נגרם לכאורה מקרישי דם שמקורם ברגליים, דלקת ריאות והשמנת יתר.

בתם של קלינט איסטווד והשחקנית מ"טיטאניק" פרנסס פישר, פרנצ'סקה הופיעה בסדרת הריאליטי המשפחתית של E! 'גברת איסטווד והחברה' והופיעה בסרטו של אביה משנת 2014, עיבוד קולנועי למחזמר של ברודווי, 'ג'רזי בויז'. השחקנית כיכבה גם בסרטים כמוM.F.A.  ו-Clawfoot  והופיעה כאורחת בתוכניות טלוויזיה כולל 'פארגו' ו'טווין פיקס: החזרה'.

YOU MIGHT ALSO LIKE