המסלול נשאר סגור: דלתא איירליינס לא תחזור לישראל עד אפריל 2025
חברת התעופה האמריקאית הצטרפה לאמריקן איירליינס בהחלטה לעצור את הטיסות עד סוף חודש מרץ, כאשר יונייטד עדיין במידינות של השעיית המסלול "עד להודעה חדשה"

חברת דלתא איירליינס הודיעה ביום שלישי כי הפסקת הקו בין ארצות הברית לישראל יימשך לפחות עד ה-31 במרץ, זאת בשל המלחמה במזרח התיכון. בכך היא מצטרפת לאמריקן איירליינס, שכבר עצרה את המסלול לישראל וממנה עד אפריל 2025.

מדלתא נמסר: "דלתא מנטרת באופן מתמיד את סביבת האבטחה המתפתחת ומעריכה את פעילותה בהתבסס על הנחיות אבטחה ודוחות מודיעין, ותתקשר כל עדכון לפי הצורך".

"כתמיד, בטיחות הנוסעים והצוות נשארת עליונה. על הנוסעים להיות מוכנים לשינויים אפשריים בלוח הזמנים של טיסות דלתא ל-TLV, כולל ביטולים נוספים על בסיס מתגלגל".

החברה מספקת החזר מלא או אפשרות לשינוי הכרטיס ללא קנסות, לכל מי שרכש טיסה אל תל אביב וממנה לפני ה-31 במרץ 2025.

במקביל להכרזה של דלתא, במקביל, הלואו-קוסט וויז אייר, שמחברת מדינות רבות באירופה לישראל, הודיעה ביום שלישי כי היא מבטלת את כל הטיסות לישראל עד אמצע ינואר 2025.

החלטתה של דלתא תואמת את שינויי השירות של חברות תעופה גדולות אחרות. יונייטד איירליינס השהתה טיסות לתל אביב "לעתיד הנראה לעין". וירג'ין אטלנטיק הבריטית דחתה את כל הטיסות שלה לישראל עד סוף מרץ.

ריינאייר, חברת התעופה הכלכלית הגדולה ביותר באירופה, ביטלה טיסות לתל אביב עד ל-31 בדצמבר, אמרה סוכנות הידיעות רויטרס.

גם טיסות ללבנון הושפעו. חברת התעופה של קטאר השהתה זמנית טיסות ללבנון, עיראק ואיראן. חברת איג'יאן איירליינס אמרה כי היא מבטלת טיסות אל ביירות וממנה עד 6 בנובמבר ואל תל אביב וממנה עד 5 בנובמבר, אמרה רויטרס.

YOU MIGHT ALSO LIKE