כוכב האקשן סטיבן סיגל במכתב לפוטין: אני מוכן למות למענך
השחקן האמריקאי ממוצא יהודי ידוע כתומך גדול של הנשיא הרוסי - וכעת פורסם על מכתב ששלח לו, בו הביע את נכנותו להקריב את חייו למען רוסיה

סטיבן סיגל לכאורה אמר שפעם כתב מכתב לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בו הביע את נכונותו להילחם ולמות עבורו.

השחקן האמריקאי ממוצא יהודי, המוכר בזכות שורה של סרטי אקשן הוליוודים בשנות ה-80 וה-90, קיבל אזרחות רוסית בשנת 2016 והביע תמיכה קולנית בפוטין, גם אחרי תחילת המלחמה. בשנת 2018, המנהיג הרוסי מינה את סיגל ל"נציג מיוחד" בקשרים ההומניטריים בין ארה"ב לרוסיה.

סטיבן סיגל

סוכנות הידיעות הממלכתית הרוסית 'רי"א נובוסטי' דיווחה כי השחקן אמר שכתב מכתב לפוטין, בו הביע את נכונותו למות עבור הנשיא ועבור רוסיה.

סיגל לכאורה חשף זאת בסרט התיעודי החדש שלו 'בשם הצדק', באומרו: "הייתי במזרח התיכון, מלמד אמנויות לחימה לכמה אנשים. ושמעתי שהחל מבצע מיוחד. למחרת כתבתי מכתב והייתי משוכנע שהוא יגיע ככל הנראה לנשיא".

השחקן בן ה-72 לכאורה הבהיר את תמיכתו בפוטין במכתב. סיגל ציטט שכתב: "אני אהיה לצד הנשיא שלי, ואני אלחם לצד הנשיא שלי ואם יהיה צורך, אמות עם הנשיא שלי".

מוקדם יותר השנה, סיגל נכח כאשר פוטין הושבע לכהונה חמישית. הוא אמר לכתבים באירוע שהוא "מצפה" לכהונתו הבאה של הנשיא כמנהיג. "הוא המנהיג העולמי הגדול ביותר. הוא הגדול ביותר", הוא אמר.

סרטון שהופיע באינטרנט הראה את השחקן מתראיין והכתב שואל אותו מה לדעתו יהיה העתיד והוא ענה: "עם הנשיא פוטין, זה יהיה הטוב ביותר".

סטיבן סיגל ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין

סיגל, שהוא גם אמן לחימה ומוזיקאי, זכה לפריצת דרך בהוליווד ב-1987 בסרט 'מעל לחוק'. הוא המשיך לעשות מספר סרטים מצליחים וגם עבד מאחורי הקלעים כמפיק במספר פרויקטים. הוא ביים את סרט הפעולה וההרפתקאות משנת 1994 בשם On Deadly Ground.

הוא צבר הופעות טלוויזיה רבות והיה לו תוכנית ריאליטי משלו בשם 'סטיבן סיגל: איש החוק'. בשנת 1991, הכוכב היה המנחה האורח בתוכנית המערכונים 'סאטרדיי נייט לייב''.

נציגו של סטיבן סיגל דחה בעבר שמועות על הצטרפות השחקן למלחמתו של פוטין, וטען כי אין "שום אמת" בדיווחים.

הוא גם הכחיש טענות ברשתות החברתיות שסיגל עומד להתמנות לשר ההגנה החדש של רוסיה במקום סרגיי שויגו.

"זה שקר והוא לא הוצע לתפקיד זה או מצופה להיות. הוא גם מקווה שמלחמה זו תסתיים בהקדם האפשרי כך שכולנו נוכל לחיות בשלום," אמר נציגו ביוני 2023.

YOU MIGHT ALSO LIKE