פרשיית המין של פאף דדי: שש תלונות חדשות הוגשו נגד הראפר - כולל מנער בן 16
הצעיר שכונה במסמכים המשפטיים 'ג'ון דו' סיפר כי בשנת 1998 זכה להגיע לאחת המסיבות של איל המוזיקה - שדרש ממנו להוריד את מכנסיו

עורך הדין טוני באבזי, שטוען כי הוא מייצג 120 אנשים נגד שון 'דידי' קומבס, הגיש ביום שני שש תלונות חדשות בשמם של שתי נשים וארבעה גברים, שאחד מהם טוען כי היה בן 16 כאשר עבר פגיעה מינית על ידי הראפר.

בתלונות, ששת התובעים שלא זוהו המכונים ג'יין וג'ון דו, טוענים כי הם עברו התעללות מינית, תקיפה או ניצול מיני ואף אונס על ידי קומבס, זאת באירועים משנת 1995 ועד 2021.

באחת התלונות שהושגו על ידי חדשות NBC, אישה לא מזוהה טענה כי בשנת 2004, כשהייתה בת 19, קומבס הזמין אותה וחברה לחדר מלון במנהטן ואילץ אותן לשתות אלכוהול ולקחת סמים. היא טוענת כי אז קומבס איים "להרוג את שתיהן" לפני שאנס אותן.

שון 'דידי' קומבס | צילום: רויטרס 

תלונה שנייה שהוגשה בשם אישה אחרת ונסקרה על ידי מגזין 'פיפל', אישה טענה כי נאנסה על ידי דידי במסיבה שחגגה את פרסום הקליפ One More Chance של ביגי סמולס.

התלונה טוענת כי האירוע היה "מלא באורחים מפורסמים", כאשר קומבס ניגש לתובעת בזמן שרקדה עם חברים וביקש לדבר איתה בפרטיות. הוא לקח אותה לשירותים ונישק אותה, ולמרות שביקשה שיאט – קומבס "התקדם בתוקפנות", היכה אותה, טרק את ראשה בקיר וגרם לה ליפול ארצה. אז, לטענה, הראפר אנס אותה.

לאחר מכן, קומבס "סידר את בגדיו באופן אדיש ואיים על התובעת, באומרו: 'מוטב שלא תספרי לאף אחד על זה או שתיעלמי' משאיר את התובעת מפוחדת לחייה", כך נטען בתלונה.

בתלונה אחרת, גבר טוען כי קומבס תקף אותו מינית בשנת 1998 כשהיה בן 16 והוזמן לאחת מ'המסיבות בלבן' של בהמפטונס שאירגן דידי. הוא טוען כי קומבס לקח אותו לאזור פרטי ואמר לו "להוריד את מכנסיו", שואל, 'אתה לא רוצה להיכנס לעסק?", אחרי שהבטיח לו שהוא יכול להפוך אותו ל"כוכב".

קומבס "תפס את הפין והאיברים המיניים של ג'ון דו בידו" והחל "לסחוט" אותם, כך נטען בתלונה. קומבס אמר למתבגר ש"אנשיו יצרו איתו קשר", כך נטען.

כזכור, ב-1 באוקטובר עורך הדין באזבי הכריז במסיבת עיתונאים כי הוא מייצג 120 אנשים שטוענים כי הותקפו על ידי קומבס בדרך כזו או אחרת.

תמונות מהמסיבות בלבן של פאף דדי | צילום: MAGA

באותה הכרזה, באבזי אמר כי אחת התביעות כוללות אדם שהיה בן 9 כאשר עבר תקיפה מינית על ידי הראפר בזמן אודישן באולפן בניו יורק.

"ילדים אחרים היו שם גם כן לאודישן", טען באזבי בעבר. "כולם ניסו להשיג חוזה הקלטות. כולם היו קטינים. אדם זה [בן ה-9] עבר התעללות מינית, לכאורה על ידי שון קומבס ומספר אנשים אחרים באולפן עם הבטחה הן להוריו והן לעצמו להשיג חוזה הקלטות".

התלונות החדשות מגיעות לאחר שקומבס הואשם בעבירות פדרליות של סחר בבני אדם למטרות מין, סחיטה והובלה לעיסוק בזנות ב-16 בספטמבר. הראפר טען וממשיך לטעון שהוא חף מפשע.

חודשים לפני כן, במרץ, סוכנים פדרליים פשטו על בתיו של קומבס בבוורלי הילס ובמיאמי.

בנובמבר, חברתו לשעבר קסנדרה ונטורה, הידועה בשם קאסי, הגישה תביעה המאשימה את קומבס באונס והאשמות אחרות. למחרת, היא משכה את התביעה לאחר שהגיעו להסכם ידידותי.

YOU MIGHT ALSO LIKE