טראמפ דוחה את הזמנת סי.אן.אן לדיבייט שני עם האריס
טראמפ אמר שהוא "כבר עשה שני" עימותים, ותהה אם סי.אן.אן תהיה הוגנת כלפיו

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ דחה הזמנה של סי.אן.אן להתעמת בעימות נוסף מול סגנית הנשיא קמלה האריס ב-23 באוקטובר, פחות משבועיים לפני יום הבחירות. טראמפ אמר לתומכיו בעצרת בווילמינגטון, צפון קרוליינה, ביום שבת כי "זה פשוט מאוחר מדי - ההצבעה כבר החלה". הוא גם אמר שהוא "כבר עשה שני" עימותים, ותהה אם סי.אן.אן תהיה הוגנת כלפיו.

 

 

האריס קיבלה את הזמנת סי.אן.אן ביום שבת, ושיתפה בציוץ שהיא מקווה שהנשיא לשעבר יצטרף אליה.

"סגנית הנשיא האריס מוכנה להזדמנות נוספת לחלוק במה עם דונלד טראמפ, והיא קיבלה את הזמנת סי.אן.אן לעימות ב-23 באוקטובר", אמרה יושבת ראש הקמפיין ג'ן אומאלי דילון בהודעה לעיתונות. "לדונלד טראמפ לא צריכה להיות בעיה להסכים לעימות הזה. זה אותו פורמט וסידור כמו העימות של סי.אן.אן שהוא השתתף בו ואמר שניצח ביוני, כאשר הוא שיבח את המנחים, הכללים והדירוג של סי.אן.אן."

הנשיא לשעבר כתב בפוסט ב-Truth Social מוקדם יותר החודש שהוא לא יתעמת שוב עם האריס, בטענה שהוא ניצח בעימות של ABC מולה. עם זאת, כאשר נשאל אם ישקול מחדש עימות שני עם האריס בשבוע שעבר, טראמפ אמר לכתבים, "אולי אם אכנס למצב רוח הנכון."

סי.אן.אן דיווח שהעימות ישקף את הפורמט של העימות שנערך ביוני באולפני הרשת באטלנטה בין הנשיא ג'ו ביידן לטראמפ. הביצועים הגרועים של ביידן בעימות עוררו דאגה בקרב מחוקקים דמוקרטים, תורמים ופעילים, מה שהוביל את הנשיא לפרוש ממרוץ 2024 ולתמוך בהאריס.

האריס וטראמפ התעמתו בפילדלפיה מוקדם יותר החודש בעימות שאירח ABC News, והתנצחו בנושאים חמים כמו הפלות, הגירה והכלכלה.

 
YOU MIGHT ALSO LIKE