רישום מצביעים עולה בצורה חדה, במיוחד בקרב בני נוער וצעירים.
בשבוע שעבר, יותר מ-400,000 אנשים ביקרו בקישור שפורסם באינסטגרם על ידי כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שהפנה אותם לאתר רישום הבוחרים של המדינה שלהם

רישום הבוחרים שובר שיאים עם התקרבות יום הבחירות, במיוחד בקרב צעירים, כולל רבים שמצביעים בפעם הראשונה. ביום רישום הבוחרים הלאומי ביום שלישי, יותר מ-150,000 אנשים נרשמו דרך Vote.org, המספר הגבוה ביותר שהארגון ראה אי פעם ביום זה. הארגון רשם 279,400 בוחרים בכל השנה שעברה.

 

התמיכה המוצהרת של טיילור סוויפט בקמאלה האריס שעלתה כפוסט באינסטגרם דירבנה רבים להרשם כמצביעים. 

 

בשבוע שעבר, יותר מ-400,000 אנשים ביקרו בקישור שפורסם באינסטגרם על ידי כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שהפנה אותם לאתר רישום הבוחרים של המדינה שלהם.

למרות שסוויפט ציינה שהיא תצביע למועמדת הדמוקרטית, סגנית הנשיא קמלה האריס, אנשים לא צריכים להצהיר על השתייכות מפלגתית כשהם נרשמים, ולא Vote.org ולא סוויפט עוקבים אחר רישומים לפי מפלגה. Vote.org אמר בעבר ל-USA TODAY שכ-80% מהאנשים שהם רושמים מצביעים בבחירות הבאות.

אחוז עצום מהבוחרים החדשים שנרשמו הם צעירים, רבים מהם מצביעים בפעם הראשונה.

לפי Vote.org, בוחרים מתחת לגיל 35 היוו 81% מהרישומים ביום שלישי, כאשר הזינוק הגדול ביותר היה בקרב בני 18. ביום רישום הבוחרים הלאומי השנה, 11% מהנרשמים היו בני 18, שזה 53% יותר מאשר באותו יום לפני ארבע שנים.

"אנחנו באמת רואים גל של בני 18 שנרשמים להצביע," אמרה אנדריאה היילי, מנכ"לית Vote.org. "אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לכבד את הדור הבא של מצביעים לדמוקרטיה שלנו אם נוכל לגרום לאנשים להירשם ולצאת לבחירות האלה."

הסנאטורית אליזבת וורן ממסצ'וסטס, דמוקרטית, גם מנסה להקל על אנשים להירשם להצביע.

לאחר שנים של שתדלנות, היא הכריזה ביום שישי שאלה הממלאים בקשות לביטוח בריאות דרך אתר HealthCare.Gov יקבלו אפשרות לקבל מידע על רישום בוחרים.

"בריאות הדמוקרטיה שלנו תלויה באמריקאים שנרשמים ומממשים את זכותם להצביע," אמרה וורן בהצהרה. אנשים רבים המחפשים כיסוי דרך האתר יש להם עבודות בשכר נמוך שאינן מציעות ביטוח או שהם יוצאים מהביטוח של הוריהם בגיל 26.

"דחפתי את הממשלה להשתמש בכל כלי כדי להקל על הרישום, במיוחד עבור צעירים ובעלי הכנסה נמוכה, ועדכון זה הוא פעולה חשובה של ממשל ביידן-האריס להגנה על זכות ההצבעה לכל האמריקאים," אמרה וורן.

אחרים מוצאים דרכים יצירתיות לרשום בוחרים צעירים, כולל עזרא גרשנוק, שחברת השכרת המשנה של דירות בניו יורק שלו, Ohana, מכוונת למשוך צעירים בדרך שתופסת את תשומת לבם: ממים מצחיקים.

הוא ואחרים בחברה חילקו עלונים עם בדיחות הקשורות לבחירות וקוד QR שמוביל לאתר רישום בוחרים.

תקוותו, הוא אמר, היא לגרום לצעירים חדשים באזור - בדיוק הדמוגרפיה של החברה שלו - להירשם להצביע. "בחודש האחרון, תנועת האתר שלנו הגיעה ל-40,000 אנשים בחודש, ורבים מהם הם הצעירים האלה שזה עתה סיימו את הקולג' ולוקחים את העבודה הראשונה שלהם בניו יורק, או בדמוגרפיה הזו של אנשים שלא נרשמים לעתים קרובות להצביע," הוא אמר. "אז אמרנו, 'האם נוכל להשפיע על הבחירות האלה רק על ידי גרימה למשתמשים שלנו להירשם להצביע?'"

הם הגיעו ל-445 רישומים השבוע ומקווים לרשום 10,000 צעירים עד יום הבחירות.

"אני לא חושב שזה היה מהדהד עם אנשים בשנות ה-40 או ה-50 שלהם, אבל זה בהחלט מהדהד עם צעירים," אמר גרשנוק.

YOU MIGHT ALSO LIKE