דיוויד שווימר דחה את מה שיכול היה להיות תפקיד חייו: "הייתי יכול להפוך לכוכב קולנוע"
אמנם הדמות האגדית של רוס גלר תביא לשחקן בן ה-57 כבוד לשארית חייו, שווימר עדיין חי עם החרטה שלא לקח את ההצעה לשחק ב'גברים בשחור'

הדמות של רוס גלר מהסדרה 'חברים' רדפה אחרי השחקן דיוויד שווימר, שכן הוא גילם את הפליאונטולוג האגדי במשך 10 עונות.

אבל מה אם באותה תקופה הוא היה מסכים להצעה שקיבל, האם הוא היה הופך לכוכב קולנוע? שווימר בהחלט חושב שכן.

השחקן בן ה-57 שיתף בהופעה שלו בפודקאסט Origins with Cush Jumbo, שהוצע לו תפקיד בלהיט משנת 1997, 'גברים בשחור', אך בסופו של דבר הוא דחה את ההזדמנות. המנחה והשחקנית קאש ג'מבו הניחה ששווימר דחה את הסרט בשל בעיות לוחות זמנים עם סדרת הטלוויזיה המצליחה שלו, אך השחקן הפריך את הרעיון הזה.

דיוויד שווימר (צילום: Getty Images)

"זה לא הסיבה שדחיתי את זה", הוא הסביר. "זו הייתה החלטה קשה. סיימתי זה עתה לצלם אתThe Pallbearer, הסרט הראשון שלי עם גווינת' פלטרו, והיו ציפיות גבוהות מאוד לכך, שלא התממשו", הוא אמר וצחק.

"זה היה סוג של כישלון, אבל היו ציפיות גבוהות והאולפן, שהיה מירמקס, רצה לקשור אותי לחוזה של שלושה סרטים במחיר קבוע ואמרתי שאני אעשה את זה אם אני אוכל לביים את הסרט הראשון שלי", הוא אמר.

לאחר "חודשים של משא ומתן", שווימר אמר שהוא והאולפן הפכו את זה לרשמי; הוא ישחק בשלושה מסרטיהם אך גם יקבל לביים את "כל חברת התיאטרון שלו", בסרט, שהחל בקולג'. "כל השחקנים הלא ידועים האלה אבל הייתי הולך לשים אותם על המפה, בעצם. הייתי הולך לתת לכולם לגלות את כישרון חברת התיאטרון המדהימה הזו", הוא אמר.

"מצאנו תסריט מדהים והתחלנו לפתח אותו. התחלנו את הפקת הסרט. כל החברים הכי טובים שלי בעולם בחברת התיאטרון שלי פרשו מעבודתם כדי שיוכלו להיות בסרט הזה במהלך הקיץ, שהיה אמור להיות צילומים של שישה שבועות בשיקגו", הוא תיאר. "התקציב נקבע. אנחנו בתהליך הפקה מוקדמת, שכרנו את כל הצוות, הכל הולך, ואז הוצע לי 'גברים בשחור'", הוא חשף.

גברים בשחור (צילום: Getty Images)

"זה התנגש באופן ישיר עם הסרט", הוא הסביר. "חלון הקיץ שלי מ'חברים' היה ארבעה חודשים. הייתה לי הפסקה של ארבעה חודשים ו'גברים בשחור' היו אמורים לצלם בדיוק כשהייתי אמור לביים את הסרט הזה עם החברה שלי. וכמובן, זו הייתה הזדמנות מדהימה. אני מתכוון, אתה חייב לעקוב אחרי התחושות שלך. אתה חייב לעקוב אחרי הלב שלך. ותראה — אני ממש מודע, כל כך הרבה שנים אחרי, אולי יותר, שזה היה הופך אותי, אני חושב, לכוכב קולנוע".

"אני מתכוון, אם תסתכלי על הצלחת הסרט הזה, והסדרה הזו... הקריירה שלי הייתה במקום מאוד שונה. כנראה היה מסלול מאוד שונה. עם זאת, החברה שלי בתיאטרון והקשר עם כל אותם אנשים כנראה היה נגמר", הוא הודה בפודקאסט. "אני לא חושב שזה היה מתאושש. אותם אנשים התפטרו מעבודתם כדי לעשות את הסרט הזה".

"אני לא יודע אם בחרתי נכון," הוסיף שווימר.

YOU MIGHT ALSO LIKE