איגוד העובדים הטימסטרס הודיע כי לא יתמוך באף מועמד בבחירות לנשיאות 2024
המהלך מהווה מכה להאריס, אשר התגאתה בתמיכת האיגודים במסע הבחירות שלה. זו הפעם הראשונה מאז 1996 שהטימסטרס מדלגים על תמיכה בבחירות לנשיאות

האחווה הבינלאומית של הטימסטרס הודיעה ביום רביעי כי לא תתמוך באף מועמד בבחירות לנשיאות 2024, ובחרה שלא להעניק את תמיכת האיגוד לא לסגנית הנשיא קמלה האריס ולא לנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

המהלך מהווה מכה להאריס, אשר התגאתה בתמיכת האיגודים במסע הבחירות שלה. זו הפעם הראשונה מאז 1996 שהטימסטרס מדלגים על תמיכה בבחירות לנשיאות.

 

שון אובריין, נשיא האיגוד, הפך באוגוסט לנשיא הטימסטרס הראשון שנאם בוועידה הרפובליקנית הלאומית ב-121 שנות ההיסטוריה של האיגוד, מהלך שהכעיס רבים מהדמוקרטים

 

מועצת המנהלים הכללית של האיגוד הגיעה להחלטה במהלך ישיבה ביום רביעי בוושינגטון, לאחר שמנהיגי הטימסטרס נפגשו עם האריס ביום שני. מנהיגי הטימסטרס נפגשו עם טראמפ בינואר.

"לאחר סקירת שישה חודשים של סקרי חברים ברחבי המדינה וסיום של כמעט שנה של ראיונות שולחן עגול עם כל המועמדים העיקריים לנשיאות, האיגוד נותר עם מעט התחייבויות בנושאים המרכזיים של הטימסטרס הן מצד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והן מצד סגנית הנשיא קמלה האריס - ולא מצא תמיכה מוחלטת בקרב החברים למועמד של אף אחת מהמפלגות," אמר האיגוד בהודעה.

הטימסטרס, שיש לו 1.3 מיליון חברים, מייצג נהגי משאיות, עובדי מטען, טייסי חברות תעופה ושומרי גן חיות, בין מגוון רחב של עובדים אחרים.

שון אובריין, נשיא האיגוד, הפך באוגוסט לנשיא הטימסטרס הראשון שנאם בוועידה הרפובליקנית הלאומית ב-121 שנות ההיסטוריה של האיגוד, מהלך שהכעיס רבים מהדמוקרטים.

YOU MIGHT ALSO LIKE