מנדי מור חטפה עצבים על החיים בלוס אנג'לס
השחקנית בת ה-40 עוד רגע תלד בפעם השלישית, ובעוד שהיא מקווה לחיים שקטים ופרטיים לצד הקריירה שלה - היא גם מקווה שעבודת הפפראצי תיעלם מהעולם

מנדי מור נמצאת בחודש התשיעי להריונה השלישי – ובזמן שהיא על סף לידה, היא נאלצת להתמודד עם אי שקט מרגיז.

השחקנית בת ה-40 פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה שם היא התלוננה על כך שהיא נרדפת "בכל מקום" בזמן שהיא בסך הכל מנסה לחיות את חייה בלוס אנג'לס.

"יש דברים מאוד ממשיים ובעלי השלכות שקורים בעולם אבל הנה רגע של תלונה קטנה", כתבה הכוכבת ההוליוודית בסטורי האינסטגרם שלה, לפני שדיברה ישירות למצלמה על בעיה שהיא נתקלת בה באופן קבוע.

מנדי מור

"אני אף אחד. יש דברים אמיתיים שקורים בעולם, אבל אני פשוט קצת מתוסכלת", התחילה מור. "אני באמת על סף לידה. בכל רגע, בכל יום. ובימים האחרונים היה מישהו שרדף אחרי או אחרינו ברכבו, לכל מקום".

"ואנחנו חיים מאוד מחוץ למסלול המרוץ, אנחנו חיים חיים שקטים. אני בת 40. אני לא מישהי שמנסה להצטלם. ואני פשוט מתוסכלת", היא נאנחה. "אני מתוסכלת שהעבודה הזו עדיין קיימת", אמרה על צלמי הפפראצי.

"כאילו שלום, יש לנו רשתות חברתיות. כולנו מפיצים את המידע והתמונות שלנו ומשתפים את מה שאנחנו רוצים, אז, למה אתם קיימים עדיין? למי אכפת מלצלם תמונות של אנשים אחרים?".

"אבל גם, מה שמעצבן אותי, זה שהם חושבים שאני לא רואה אותם! ואני פשוט הולכת לשטוף את הרכב של בעלי בזמן שילד אחד בבית ספר והילד השני ישן", אמרה על שני בניה, אוגוסט בן ה-3, ואוסקר בן השנה, אותם הביאה לעולם עם בעלה טיילור גולדסמית. "כאילו, ניסיתי להיות נחמדה. הייתי הולכת דרך שטיפת הרכב האוטומטית ואז לשאוב הכל בעצמי." "ובדרך, שמתי לב לאדם הזה עושה פרסה ומתחיל לרדוף אחרי. ועובר אורות אדומים ועובר תמרורי עצור ועושה את כל הדברים האלה. ואני פשוט כמו, ‘אתה עושה יותר מדי. אני שמה לב אליך. איכס’".

YOU MIGHT ALSO LIKE