המועמדים לנשיאות מתייחסים לניסיון ההתנקשות השני בטראמפ
סגנית הנשיא המכהנת והנשיא לשעבר התייחסו כל אחד בדרך אחרת לניסיון ההתנקשות השני בטראמפ במועדון הגולף שלו בפלורידה

המומעדים לנשיאות, דונלד טראמפ וקמלה האריס, הגיבו כל אחד על ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר בסוף השבוע האחרון.

טראמפ חזר למסלול הקמפיין וערך ביום שלישי את האירוע הראשון מאז התקרית במועדון הגולף שלו בפלורידה. במהלך פאנל בעיר פלינט, מישיגן, טראמפ אמר למושלת ארקנסו, שרה האקבי סנדרס, כי ניסיונות ההתנקשות הם הוכחה שהצעות המדיניות שלו חזקות.

טראמפ והאריס

"עם זאת, זה עסק מסוכן להיות נשיא", אמר טראמפ. "זה קצת מסוכן. את יודעת, הם חושבים שנהיגת מכוניות מרוץ זה מסוכן. לא. הם חושבים שרכיבה על שוורים, זה מפחיד, נכון? לא, זה עסק מסוכן ואנחנו צריכים לשמור עליו בטוח".

מאוחר יותר, הנשיא לשעבר הוסיף: "אתם יודעים, רק נשיאים שמשפיעים באמת יורים עליהם".

טראמפ גם אמר שגם הנשיא ג'ו ביידן וכן יריבתו הדמוקרטית במרוץ לנשיאות, התקשרו אליו לאחר ניסיון ההתנקשות, ואמר שזה היה "נחמד מאוד" והוא מעריך זאת.

מצדה של האריס, ביום שלישי היא השתתפה בפאנל של האגודה הלאומית של עיתונאים שחורים בפילדלפיה וגם כן דיברה על ניסיון ההתנקשות.

המועמדת הדמוקרטית הדגישה בעיקר את בעיית האלימות בנשק, הגזענות והדעות הקדומות בארצות הברית.

"לא לכולם יש את השירות החשאי", אמרה האריס, "ויש יותר מדי אנשים במדינה שלנו כרגע שלא מרגישים בטוחים. אני מתכוונת, אני מסתכלת על פרויקט 2025 ואני מסתכלת על חוקי 'אל תגיד גיי' שיוצאים מפלורידה. חברי קהילת הלהט"ב לא מרגישים בטוחים כרגע. מהגרים או אנשים עם רקע הגירה לא מרגישים בטוחים כרגע. נשים לא מרגישות בטוחות כרגע".

YOU MIGHT ALSO LIKE