לראשונה מאז הגשת הגירושין: בן אפלק וג'ניפר לופז מסתובבים ביחד
הזוג לשעבר הגיעו למלון בבוורלי הילס, הלכו זה לצד זו והתלחששו – זאת בהופעה פומבית ראשונה של השניים ביחד מאז שהזמרת הפכה את השמועות על הפרידה לרשמיות

בן אפלק וג'ניפר לופז נצפו יחד ביום שבת לראשונה מאז שהזמרת הגישה את תביעת הגירושין בחודש שעבר, אחרי תקופה ארוכה של שמועות על משבר ביחסים.

השחקן בן ה-52 והזמרת בת ה-55 צולמו עם ילדיהם כשהם מגיעים יחד לארוחת צהריים במלון בוורלי הילס שבלוס אנג'לס ברכב SUV שחור.

הזוג לשעבר נראה יוצא מהרכב ולאחר מכן הולך זה לצד זו לתוך המלון ואף מתלחששים מעט.

אפלק ולופז נראו לראשונה ביחד אחרי הגשת הגירושין 

לופז לבשה חולצת גולף שחורה, עם שרוולים ארוכים אך קצרה בבטן, שהתאימה עם ג'ינס כהה במותן גבוה. הכוכבת לבשה משקפי שמש ונשאה תיק נחש בצבע חום.

אפלק תועד עם חולצה מכופתרת כחולה מעל טי שירט אפורה, ג'ינס פשוט בגוון כחול בהיר, ונעלי נייק שחורות ולבנות. גם הוא הסתתר מעט מאחורי משקפי שמש.

ביום שישי שעבר לופז היפנטה את כולם כאשר הגיעה נוצצת לפרמיירת הסרט שלה Unstoppable, עליו עבדה עם אפלק, שלא הגיע לאירוע, וחברת ההפקה שהקים יחד עם חברו הטוב, השחקן מאט דיימון.

לאחר הפרמיירה, באפטר פארטי,השחקנית תועדה מנהלת שיחה ארוכה עם דיימון, אחד על אחד.

לפי מקור שדיבר עם מגזין 'פיפל', השניים דיברו יותר מ-20 דקות בשיחה "ארוכה ועמוקה". המקור תיאר שהשניים צחקו לפני שהשיחה נראתה שהפכה ליותר רצינית, והם "אחזו ידיים" ל"מספר דקות".

הקרנת הבכורה בטורונטו סימנה את הופעתה הציבורית הגדולה הראשונה של לופז מאז שהגישה תביעת הגירושין מאפלק ב-20 באוגוסט, ביום השנה השני לטקס הנישואין של הזוג לשעבר בג'ורג'יה.

לופז ציינה "הבדלים בלתי פתירים" כסיבה לפרידה שלהם, ורשמה את תאריך ההפרדה שלהם כ-26 באפריל.

אפלק ולופז התארסו לראשונה ב-2002 לאחר שנפגשו בצילומי "גיגלי". אפלק הציע נישואין, והם היו אמורים להינשא ב-2004, אך החתונה בוטלה ברגע האחרון.

עשרים שנה לאחר מכן, לופז ואפלק נישאו בלאס וגאס בטקס נישואין מפתיע וקשרו את הקשר שוב חודש לאחר מכן בג'ורג'יה.

YOU MIGHT ALSO LIKE