שריף באוהיו מבקש לכתוב לו מי תומך בקמלה האריס בעירו כדי לשלוח מהגרים לבתיהם
שריף מחוז פורטאג', ברוס זוכובסקי, שיתף פוסט בפייסבוק המורה לתושבים לרשום את הכתובות של כל מי שמציג שלטים של קמלה האריס בחצרות הקדמיות שלהם "כדי לשלוח מהגרים להתגורר בבתיהם"

שריף מחוז באוהיו נראה כמנחה את התושבים לרשום את הכתובות של בעלי בתים שיש להם שלטים התומכים בסגנית הנשיא קמלה האריס בחצרות הקדמיות שלהם, על פי פוסט שלו ברשתות החברתיות.

 

"אז... כשה'ארבה' האנושי הבלתי חוקי (שהיא תומכת בו!) יצטרך מקומות לגור... כבר יהיו לנו הכתובות של המשפחות החדשות שלהם... שתמכו בהגעתם!". שריף זוכובסקי

 

שריף מחוז פורטאג', ברוס ד. זוכובסקי, שיתף פוסט בפייסבוק ב-13 בספטמבר בנוגע לקמפיין של האריס ומדיניות הגבול שלה. "כשאנשים שואלים אותי... מה יקרה אם הצבועה הצוחקת המתהפכת תנצח?? אני אומר... רשמו את כל הכתובות של האנשים שיש להם שלטים שלה בחצרות", כתב זוכובסקי בפוסט בפייסבוק. "אז... כשה'ארבה' האנושי הבלתי חוקי (שהיא תומכת בו!) יצטרך מקומות לגור... כבר יהיו לנו הכתובות של המשפחות החדשות שלהם... שתמכו בהגעתם!"

לפוסט של השריף ברשתות החברתיות מצורפים צילומי מסך של סיקור פוקס ניוז מאורורה, קולורדו, וספרינגפילד, אוהיו. גם אורורה וגם ספרינגפילד זכו לתשומת לב לאומית לאחר שמועמד הנשיאות הרפובליקני דונלד טראמפ וסגנו, הסנאטור ג'יי.די. ואנס, אמרו שמהגרים מבצעים מעשים מסוכנים בערים - כולל השתלטות על בנייני דירות וחטיפה ואכילה של חיות מחמד.

זוכובסקי ולמשרד השריף של מחוז פורטאג' לא סיפקו מענה לבקשות לתגובתם על הפוסט.

YOU MIGHT ALSO LIKE