לפארל ויליאמס נמאס מסלבריטאים שמתערבים בפוליטיקה
כשבוע אחרי שטיילור סוויפט הכריזה על תמיכתה בקמלה האריס, ואחרי שורה של אמנים שדרשו מטראמפ שלא להשתמש בשירים שלהם - המפיק המוזיקלי הגיב

המפיק המוזיקלי הגדול פארל ויליאמס אמר בראיון חדש שהוא "מתעצבן" מכך שדמויות מפורסמות נוקטות בעמדה פוליטית ומכריזות במי הן תומכות בבחירות לנשיאות.

"אני לא עוסק בפוליטיקה. למעשה, לפעמים אני מתעצבן כשאני רואה סלבריטאים מנסים להגיד לך למי להצביע", אמר ויליאמס בראיון ל-The Hollywood Reporter.

טיילור סוויפט עלתה לכותרות בשבוע שעבר אחרי שהיא הכריזה על תמיכתה במועמדת הדמוקרטית קמלה האריס, לה יש רשימה ארוכה של תומכים מהשורה הראשונה.

פארל ויליאמס | צילום: Getty Images

ויליאמס הגיב ל-The Hollywood Reporter כשנשאל אם הוא יאפשר למועמדים לנשיאות להשתמש במוזיקה שלו בקמפיינים שלהם.

"יש סלבריטאים שאני מכבד שיש להם דעה, אבל לא כולם", הוא אמר. "אני אחד מאותם אנשים שאומרים: 'מה זה? תשתוק. אף אחד לא שאל אותך'".

"כשאנשים יוצאים החוצה והופכים לצדקנים והם מפשילים את השרוולים, והם הולכים שם סביב עם שלט: 'תשתוק!' אז לא, אני הייתי מעדיף להישאר מחוץ לזה, וברור שאני הולך להצביע איך שאני הולך להצביע. אני אכפת לי מהאנשים שלי ואכפת לי מהמדינה, אבל אני חושב שיש הרבה עבודה שצריך לעשות, ואני באמת מסתכל על המעשים".

דבריו של ויליאמס מגיעים אחרי שהקמפיין הפוליטי של טראמפ נפגע מתביעות על הפרת זכויות יוצרים מבידור אמנים בולטים.

לאחרונה, The White Stripes המשיכו עם איום בפעולה משפטית אחרי שעוזר של טראמפ פרסם וידאו שכולל שיר של הלהקה – שהגישה תביעה על הפרת זכויות יוצרים והאשימה את הקמפיין של הנשיא לשעבר ב"התעללות גלויה" בשיר Seven Nation Army, אולי הלהיט הגדול ביותר שלה הלהקה.

מוזיקאים אחרים שהתנגדו שמסע הבחירות של טראמפ ישתמש שוב בשירים שלהם כוללים את אייזק הייז, מיק ג'אגר, לורד, סיה, בלונדי, שריל קרו, גרין דיי, ליונל ריצ'י, אלביס קוסטלו, קית' ריצ'רדס, סטיבן טיילר ורוזאן קאש.

YOU MIGHT ALSO LIKE