שון 'דידי' קומבס נעצר לאחר כתב אישום של חבר מושבעים גדול
האישומים נגד בן ה-54 לא היו ברורים לגמרי, אך הראפר, המפיק והיזם היה מעורב בחקירה פדרלית ובתביעות על תקיפה מינית

מפיק המוזיקה שון "דידי" קומבס נעצר ביום שני בערב במנהטן לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על ידי חבר מושבעים גדול, לפי מספר דיווחים. האישומים נגד בן ה-54 לא היו ברורים לגמרי, אך הראפר, המפיק והיזם היה מעורב בחקירה פדרלית ובתביעות על תקיפה מינית.

 

התביעה שלה גם טענה כי בן ה-54 עסק בסחר מין בכך שדרש ממנה לקיים יחסי מין ב"תחומי שיפוט מרובים" עם עובדות מין בזמן שקומבס צילם

 

בנובמבר, זמרת ה-R&B קאסי, חברתו לשעבר והפרוטז'ה של הראפר, הייתה הראשונה לתבוע אותו, בטענה לשנים של התעללות, מכות ואונס. התביעה שלה גם טענה כי בן ה-54 עסק בסחר מין בכך שדרש ממנה לקיים יחסי מין ב"תחומי שיפוט מרובים" עם עובדות מין בזמן שקומבס צילם.

סוכנים ממחלקת ביטחון המולדת של ארה"ב פשטו על אחוזה בשכונת הולמבי הילס בלוס אנג'לס במרץ, יחד עם בית נוסף שלו במיאמי. באותה עת, עורך דינו אהרון דייר התייחס לפשיטות כ"שימוש גס בכוח ברמה צבאית", ואמר כי הטענות נגד קומבס הן "חסרות בסיס" וכי הראפר ימשיך להילחם כדי לטהר את שמו.

בהצהרה על מעצרו, עורך דין נוסף של קומבס, מארק אגניפילו, אמר כי הם מאוכזבים ממה שהם מאמינים שהוא "תביעה בלתי צודקת של מר קומבס על ידי משרד התובע של ארה"ב". "הוא אדם לא מושלם אבל הוא לא פושע", הוסיף עורך דינו בהצהרה. "לזכותו של מר קומבס, הוא היה שיתופי לחלוטין עם חקירה זו והוא עבר מרצונו לניו יורק בשבוע שעבר בציפייה לאישומים אלה. אנא שמרו על שיפוטכם עד שיהיו בידיכם כל העובדות. אלה הם מעשיו של אדם חף מפשע שאין לו מה להסתיר, והוא מצפה לטהר את שמו בבית המשפט."

אישומים פליליים יהיו נפילה משמעותית אך לא בלתי צפויה של אחד המפיקים הבולטים ביותר והשמות המפורסמים ביותר בהיסטוריה של ההיפ-הופ.

בפוסט ב-X, לשעבר טוויטר, התובע הפדרלי דמיאן וויליאמס אישר את מעצרו של קומבס על בסיס כתב אישום חתום שהוגש במחוז הדרומי של ניו יורק. "אנו מצפים להסיר את החיסיון מכתב האישום בבוקר ויהיה לנו מה לומר באותו זמן", הוסיף וויליאמס.

YOU MIGHT ALSO LIKE