לעג ברשתות החברתיות כלפי טראמפ לאחר הפוסט: 'אני שונא את טיילור סוויפט'
בסקרים אחרונים 6 אחוזים מהמשיבים אמרו שהתמיכה הפומבית של סוויפט בהאריס גורמת להם "לנטות יותר להצביע להאריס לנשיאות"

קמפיין סגנית הנשיא האריס לעג לנשיא לשעבר טראמפ בהודעה ביום ראשון לאחר שהביע את שנאתו לכוכבת הפופ טיילור סוויפט ברשת החברתית Truth Social. "אנחנו די בטוחים שזה 'בטוח (וצלול)' לומר ששבוע זה של דונלד טראמפ גרם לו להיות 'במצב רוח רע'," אמר קמפיין האריס ביום ראשון בהודעה מדוברת סרפינה צ'יטיקה ברשת החברתית X, תוך אזכור מספר שירים של סוויפט.

 

סוויפט אמרה באינסטגרם שהיא מאמינה שסגנית הנשיא האריס "היא מנהיגה מוכשרת ויציבה ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר במדינה הזו אם נובל על ידי רוגע ולא על ידי כאוס"

 

"מר 'לא-בסדר-בכלל' בילה את השבוע הזה בעיבוד רגשותיו, מתלונן על 'בעיות השמפניה' שלו, ולא מקדיש אף רגע לטיפול בסוגיות שמטרידות את העם האמריקאי," המשיך קמפיין האריס. "הדיבורים המבולבלים, הצעקות ותיאוריות הקונספירציה המתמידות שלו גורמות לרבים לשאול אם 'האיש' 'רגשני מדי' מכדי להיות נשיא."

ההודעה כללה פוסט של טראמפ מיום ראשון על הזמרת של "האם זה נגמר עכשיו?" שבו אמר "אני שונא את טיילור סוויפט!" סוויפט תמכה בסגנית הנשיא האריס מוקדם יותר השבוע בעקבות עימות בינה לבין טראמפ, כשאמרה באינסטגרם שהיא מאמינה שסגנית הנשיא "היא מנהיגה מוכשרת ויציבה ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר במדינה הזו אם נובל על ידי רוגע ולא על ידי כאוס."

"שבוע היללות והפצת תיאוריות הקונספירציה של דונלד טראמפ גרם למצביעים משני צדי המתרס להיות מוכנים 'לשכוח שהוא היה קיים'," אמרה צ'יטיקה, שוב תוך אזכור מספר שירים של סוויפט. "העם האמריקאי רוצה להיות 'מחוץ ליער' של הכאוס והפילוג מעידן טראמפ, להשאיר מאחור את 'החלל הריק' של ההבטחות השבורות של טראמפ, ו'להתחיל מחדש' על ידי בחירת סגנית הנשיא האריס כדי להבטיח שעתיד של הזדמנויות באמריקה יהיה 'ארוך חיים'."

ביום רביעי, טראמפ ביטל את חשיבות תמיכתה של סוויפט בהאריס בראיון ב"פוקס אנד פרנדס". "לא הייתי מעריץ של טיילור סוויפט," אמר טראמפ. "זו הייתה רק שאלה של זמן. היא לא יכלה לתמוך בביידן. ... אבל היא אדם ליברלי מאוד," המשיך הנשיא לשעבר. "נראה שהיא תמיד תומכת בדמוקרט, והיא כנראה תשלם מחיר על כך בשוק".

בדוא"ל ל-The Hill, דובר קמפיין טראמפ סטיבן צ'אנג שלח קישור לפוסט ב-X מחשבון "חדר המלחמה של טראמפ" שנראה כי מתייחס לסקר ABC News/Ipsos האחרון שבו 6 אחוזים מהמשיבים אמרו שהתמיכה הפומבית של סוויפט בהאריס גורמת להם להיות "יותר נוטים להצביע להאריס לנשיאות."

YOU MIGHT ALSO LIKE