בשיא החקירה נגדו: פאף דדי מוכר את האחוזה בלוס אנג'לס
נציגיו של שון 'דידי' קומבס התעקשו כי המהלך הנדל"ני לא קשור בכלל לחקירות המתנהלות נגד הראפר – שהעתיק לפני מספר שנים את מקום מגוריו למיאמי

שון 'דידי' קומבס, המוכר בשם הבמה שלו 'פאף דדי', פרסם למכירה את האחוזה שלו בהולמבי הילס במחיר של 61.5 מיליון דולר, לפי רישומי נכסים.

קומבס, בן 54, רכש את הנכס העצום בשכונת המיליארדרים המיוחדת בלוס אנג'לס בשנת 2014 תמורת 39 מיליון דולר.

מקורות אמרו ל'פוקס ניוז' כי המכירה של האחוזה בת 10 חדרי שינה ו-13 חדרי אמבטיה "אינה קשורה לשום תביעה אזרחית או חקירה".

"דידי העתיק את מקום מגוריו העיקרי אל מיאמי לפני שנים ותמיד תכנן למכור את ביתו בלוס אנג'לס לאחר שבנותיו גדלו ועזבו", אמר המקור. "הוא נשאר לבד בבית ומבלה את רוב זמנו בפלורידה. זה לא קשור לשום תביעה אזרחית או חקירה".

הנכס, הממוקם מאחורי שערים פרטיים, נמצא על חלקת קרקע של 1.3 אקרים ומתהדר בנוף צמחייה עשיר עם עצים בוגרים, גנים מסודרים, בריכת שחייה דמוית נופש עם מפל מקורה בחוץ, לפי הרישום.

הבית מצויד במטבח גורמה ומרתף יינות, בנוסף למטבח קייטרינג נפרד. תיאטרון ברמה גבוהה מספק מקום לעד 35 אנשים.

בקומה השנייה, הסוויטה הראשית כוללת שני חדרי אמבטיה וארונות גדולים, ומסדרון גלריה מוביל לחדרי אורחים ולסוויטות משפחתיות. בית אורחים גדול בן שתי קומות כולל חדר כושר ואולפן הקלטות.

(צילום של פייג' סיקס)

ב-25 במרץ, פקידי הביטחון הלאומי, HSI, הגיעו לערוך חיפוש בבית בהומלבי הילס, וגם בנכס נוסף באי סטאר בפלורידה, כחלק מחקירה מתמשכת, שבה וידאו ממצלמות האבטחה בבית תיעד את שני בניו שנעצרו על ידי שוטרים בציוד טקטי.

HSI אישר את החיפושים בבתים של דידי בהולמבי הילס ובאי סטאר בהודעה ששותפה עם פוקס ניוז, ואמר: "מוקדם יותר היום, חקירות הביטחון הלאומי ביצעו פעולות אכיפה כחלק מחקירה מתמשכת, בעזרת HSI לוס אנג'לס, HSI מיאמי, ושותפינו המקומיים באכיפת החוק. נספק מידע נוסף ככל שיהיה זמין".

יום לאחר מכן, דידי הכחיש את האשמות החסרות בסיס נגדו כשדיבר לראשונה בהצהרה ששוחררה דרך עורך דינו, אהרון דייר.

"אתמול, היה שימוש גס ביותר בכוח ממד צבאי בעת ביצוע צווי חיפוש בבתים של מר קומבס. אין שום הצדקה לתצוגת הכוח המופרזת והעוינת שהפגינו הרשויות או לאופן שבו נטפלו לילדיו ולעובדיו. מר קומבס לא נעצר אך דיבר ושיתף פעולה עם הרשויות", אמר דייר. "למרות ההשערות בתקשורת, לא מר קומבס ולא חברי משפחתו נעצרו וגם לא הוגבלה בשום אופן היכולת שלהם לנוע".

YOU MIGHT ALSO LIKE