באה לסובב ראשים: ג'ניפר לופז הגיעה לפרמיירת הסרט שלה ושל האקס בן אפלק
הזמרת בת ה-55 מככבת בסרט בתור אמו של הדמות הראשית, כך שהיא לא יכלה שלא להגיע לערב החגיגי שנערך בטורונטו. אפלק, עם זאת, ויתר באלגנטיות על השתתפותו

ג'ניפר לופז הגיעה בסטייל מהפנט לפרמיירה של Unstoppable, הסרט שעבדה עליו עם בן זוגה לשעבר בן אפלק – שלא הגיע לאירוע.

לופז בת ה-55 שכיכבה בסרט הדרמה הספורטיבית הביוגרפית שהופק על ידי אפלק, בן 52, גרמה לראשים להסתובב כשהיא צעדה על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של טורונטו ביום שישי.

יוצרת הלהיטים היפנטה עם שמלת כסף בסגנון דיסקו, כאשר צידי הגוף חשופים לגמרי ונשמרים בזכות חוטי קטיפה שחורה שקשרו את השמלה על הגוף. הלוק הושלם עם נעלי עקב גבוהות מכסף ותיק צד תואם.

בינתיים, אפלק נצפה ביום שישי לובש חליפה כחולה כהה ומשקפי שמש בזמן שטייל בחניון של בניין בלוס אנג'לס.

הסרט Unstoppable סימן את שיתוף הפעולה האחרון של הזוג, שכיכב זה לצד זו בעבר בסרט Gigli משנת 2003 ו-Jersey Girl שיצא בשנה לאחר מכן.

הסרט, שמספר את הסיפור מעורר ההשראה של אנתוני רובלס, מתאבק שנולד עם רגל אחת, הופק על ידי Artists Equity, חברת ההפקה שאפלק הקים יחד עם מאט דיימון, ובכיכובה של לופז כאמו של רובלס.

למרות שאפלק דילג על הפרמיירה של הסרט, דיימון ואשתו לוסיאנה ברוסו היו נוכחים.

הפרמיירה בטורונטו סימנה את הופעתה הציבורית הגדולה הראשונה של לופז מאז שהגישה תביעת גירושין מאפלק ב-20 באוגוסט, ביום השנה השני לטקס החתונה של הזוג לשעבר בג'ורג'יה.

כוכבת "אטלס" ציינה "הבדלים בלתי ניתנים לפשרה" כסיבה לפרידתם, לפי מסמכים שהשיגה 'פוקס ניוז', שם היא רשמה את תאריך הפרידה שלהם כ-26 באפריל.

אפלק ולופז התארסו לראשונה ב-2002 לאחר שנפגשו בצילומי "ג'ילי". אפלק הציע נישואין, והם היו אמורים להינשא ב-2004, אך החתונה בוטלה ברגע האחרון.

YOU MIGHT ALSO LIKE