מכת מדינה: נער בן 15 נורה למוות על ידי תלמיד אחר בשירותי בית ספר תיכון במרילנד
התוקף בן ה-16 ירה ירייה בודדת בנער הצעיר יותר, וורן קרטיס גרנט, בשירותי הגברים בתיכון ג'ופטאון ביום שישי אחר הצהריים. תלמידים אחרים הוציאו את וורן מהשירותים זמן קצר לאחר הירי והוא טופל על ידי אחיות בית הספר והמנהלת

התוקף בן ה-16 ירה ירייה בודדת בנער הצעיר יותר, וורן קרטיס גרנט, בשירותי הגברים בתיכון ג'ופטאון ביום שישי אחר הצהריים, אמר שריף מחוז הרפורד ג'ף גאלר במסיבת עיתונאים. תלמידים אחרים הוציאו את וורן מהשירותים זמן קצר לאחר הירי והוא טופל על ידי אחיות בית הספר והמנהלת.

וורן מת מאוחר יותר באותו יום במרכז טראומה, דיווח גאלר מאוחר יותר.

המשטרה עצרה את החשוד המתבגר, שזהותו לא נחשפה מכיוון שטרם הוגש נגדו כתב אישום. השוטרים לא מצאו את כלי הנשק ששימש בירי, אמר גאלר.

 

המשטרה עצרה את החשוד המתבגר, שזהותו לא נחשפה מכיוון שטרם הוגש נגדו כתב אישום. השוטרים לא מצאו את כלי הנשק ששימש בירי

 

"מחשבותינו ותפילותינו עם משפחתו של הצעיר המדהים הזה, עם חבריו, עם כל אנשי הצוות שלנו, עם כל התלמידים שלנו," אמרה מנהלת תיכון ג'ופטאון מליסה ויליאמס לכתבים. "ג'ופטאון היא קהילה אוהבת וחזקה שללא ספק תתאחד בין המשפחות שלנו."

המשטרה הכירה היטב את היורה בן ה-16, שכן הוא היה "קורבן, עד או חשוד" ב-10 אירועים מאז 2022, לפי גאלר. "הוא תלמיד בן 16 בבית הספר. זה היה היום הראשון שלו, למרות שהיו כבר ארבעה ימים לשנת הלימודים, זה היה היום הראשון שלו," אמר גאלר.

גאלר אמר כי לשוטרים לא הותר לדבר עם החשוד בשל "חקיקה ידידותית לפושעים" במדינה. הוא הוסיף כי לרשויות יש מספיק "ראיות מכריעות" נגד החשוד להגיש כתב אישום ללא צורך בתשאול. הוא אמר כי צפוי שהחשוד יואשם רשמית עד מוקדם בשבת.

הירי במרילנד מתרחש יומיים לאחר שיורה פתח באש ביום רביעי בתיכון אפלצ'י במחוז בארו, ג'ורג'יה. שני מורים ושני תלמידים נהרגו בהתקפה.

הרשויות אמרו כי נער בן 14 היה חמוש ב"נשק בסגנון פלטפורמת AR" כאשר ביצע את הירי הקטלני. הוא מואשם בארבע אישומים של רצח חמור ו"צפויים אישומים נוספים," לפי לשכת החקירות של ג'ורג'יה. אביו של הנער הואשם גם הוא.

"כולנו מכירים את הירי הנורא שגבה את חייהם של ארבעה אנשים בג'ורג'יה לפני ימים ספורים, וכאן אנו עומדים במחוז הרפורד עם ירי בבית ספר," אמר גאלר.

YOU MIGHT ALSO LIKE