שחקן זוכה אוסקר עזב את הסוכן היהודי שלו בגלל הודעה שנויה במחלוקת
מהרשלה עלי, המוסלמי הראשון שקיבל את הפסלון, הפסיק לעבוד עם ברנדט ג'ואל מהסוכנות ההוליוודית המובילה WME, שהגיב בסערת רגשות על ההוצאה להורג של ששת החטופים הישראלים

סוכן הוליווד שכתב "לעזאזל עם השמאל, להרוג את כולם" בקבוצת וואטסאפ תומכת ישראל, איבד שחקן המככב בסרטי מארוול שעזב אותו בגלל הדברים.

ברנדט ג'ואל, מהסוכנות המובילה WME, התנצל על ההודעה שהודלפה, אותה שלח ומחק מיד לאחר החדשות על כך שחמאס הוציא להורג שישה בני ערובה ישראלים.

הפרסום דיווח שהשחקן הזוכה באוסקר, מהרשלה עלי – שהוא המוסלמי הראשון שקיבל את הפסלון, כבר עזב את שירותיו של ג'ואל על רקע ההודעה.

כוכב 'בלייד' מהרשלה עלי

לג'ואל יש רשימת לקוחות נוצצת ומכובדת למדי, כולל ג'סטין טימברלייק, קווין הארט, ג'ייסון מומואה, מת'יו מקונוהי והשחקן היהודי ג'ונה היל, לפי מסד הנתונים.

לפי דיווחים, הסוכן נפגש מאוחר יותר עם עמיתיו בזום ואמר להם שהתכוון רק שישראל ת"הרוג את כל" חברי חמאס.

WME היא חלק מ-Endeavor, חברת ענק המתעסקת בבידור וספורט שבבעלותו גם ארגון ההיאבקות המקצועית WWE וארגון הלחימה האולטימטיבית.

בראשה עומד הסוכן היהודי המפורסם ארי אמנואל, שהפך לכותרות לאחרונה בעקבות קריאתו לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו להתפטר בשל התנהלותו במלחמה בעזה.

הסוכן ההוליוודי ברנדט ג'ואל

אמנואל אמר את הדברים במעמד קבלת פרס ממרכז סימון ויזנטל, קבוצה התומכת בישראל, דבר שעורר זעם בקרב רבים מחבריה.

זו לא הייתה הפעם הראשונה שהערותיו של ג'ואל על ישראל גרמו לחרדה בקרב עמיתיו. הוא גם נקט עמדה נגד סוכנים באותה קבוצת צ'אט על אי פיטורי לקוחות שהביעו דעות שכינה "מתועבות" על המלחמה.

"כל מחלקה יש לה לקוחות שהיינו צריכים לפטר ולא פיטרנו וזה מראה שאנחנו חלשים וסבלנו התנהגות מתועבת", הוא שלח בטקסט לקבוצה לפני שבועות, לפי צילומי מסך שנשלחו ל-Hollywood Reporter.

YOU MIGHT ALSO LIKE