"משהו לא בסדר קורה כאן": השחקנית ההוליוודית תוקפת את ההפגנות הפרו-פלסטיניות
כוכבת 'לא רק בלונדינית' פרסמה סטורי באינסטגרם בו הביעה את הקושי שלה להבין כיצד כל כך הרבה אנשים יוצאים לרחובות ותומכים בטרור. "אני עומדת לצד ישראל והחופים"

השחקנית סלמה בלייר הכריזה על תמיכתה בישראל וגינתה את המפגינים נגד ישראל שלדבריה משבחים "טרוריסטים".

השחקנית היהודייה-אמריקאית מ'לא רק בלונדינית' ו'סדנה לעצבים' פרסמה ביום שלישי סטורי באינסטגרם שבו היא תקפה אנשים, במיוחד בקליפורניה, שנראה שהם תומכים יותר ב"ג'יהאדיסטים" בעזה מאשר בישראל.

"לפני כשנה, אחרי ה-7 באוקטובר, הייתה הזדמנות לעולם לראות למה טרוריסטים מסוגלים, וכל כך הרבה מהעולם, במיוחד שם שאני חיה בקליפורניה, לא נראה שרואים את הטרגדיה ואת האמת של מה שקורה", אמרה בלייר.

סלמה בלייר (צילום: Getty Images)

היא המשיכה: "אני עומדת עם ישראל. אני עומדת עם החטופים. אני עומדת עם משפחותיהם - אמהות, אחיות, חברות - אלה אנשים חפים מפשע שהיו בגיהנום ואז נרצחו... הג'יהאדיסטים, הרדיקלים, הקיצוניים, הם טרוריסטים, והם שולטים בעזה. וזה שכל כך הרבה אנשים ממלאים את הרחובות בשבחים להם. משהו מאוד לא בסדר קורה כאן".

"ואני עומדת עם כל המשפחות, ואני עומדת עם כולנו שדואגים לשלום ולחיי אדם. אני איתכם. עם ישראל חי. שתבורך אמריקה", אמרה בלייר.

בפברואר, בלייר תקפה דעות אנטי-ישראליות, זאת בתגובה למשתמש שפרסם סרטון נגד אנטישמיות. היא כתבה: "לגרש את כל הבריונים תומכי הטרור. האסלאם הרס מדינות מוסלמיות ואז הם באו לכאן והרסו מוחות. הם יודעים שהם שקרנים. הצדקות מעוותות".

לאחר מכן היא פרסמה התנצלות על התגובה, ואמרה שהיא הפיצה "שנאה ומידע מטעה".

"זהו זמן של כאב וייסורים רבים לרבים ברחבי העולם, אך זהו גם זמן ללמוד ולהבין טוב יותר כיצד מילים חשובות. הגבתי על פוסט של אברהם חמרא לגבי שני חברי קונגרס שמתנגדים לאיסור כניסת טרוריסטים של חמאס מה-7 באוקטובר לארה"ב", כתבה בלייר באותו הזמן.

היא הוסיפה, "בתגובה שלי, טעיתי באופן שגוי ובלתי מכוון בהזדהות בין מוסלמים לבין איסלאמיסטים רדיקליים ופונדמנטליסטים, טעות נוראית במילותי, שגרמה לפגיעה באינספור אנשים שלעולם לא התכוונתי לפגוע בהם, ואני מצטערת עמוקות על כך. מיד כשהובהר לי על הטעות, מחקתי את התגובה".

YOU MIGHT ALSO LIKE