המיליארדר היהודי נגד ההפגנות בישראל: "אני חושב שהם עושים טעות חמורה"
ביל אקמן נוהג להשתמש בחשבון שלו ברשת החברתית X כדי להילחם נגד האנטישמיות ועל זכותה של ישראל להגן על עצמה מפני טרור. "לישראל יש מספיק אויבים מבחוץ"

מאז טבח ה-7 באוקטובר, המיליארדר היהודי ביל אקמן החל להביע באופן נחרץ את דעותיו הפוליטיות ולהתנגד בקולניות לאנטישמיות שהרימה את ראשה המכוער.

בתחילת השבוע נודע כי שישה חטופים ישראלים, אחד מהם מחזיק גם באזרחות אמריקאית, הוצאו להורג על ידי מחבלי חמאס בזמן שחיילי צה"ל התקרבו לאזורם – מה שזעזע באופן עמוק כל כך את המדינה, והביא לכך שמאות אלפי אזרחים יצאו לרחובות ברחבי ישראל כדי להפגין להחזרת החטופים.

אקמן לא נשאר אדיש לעניין, ופרסם בחשבון ה-X כי לדעתו "המפגינים בישראל עושים טעות חמורה".

"עם יתרון התובנה שיש לי מרחוק... ההפגנות נגד מנהיגות ישראל יום אחרי שחמאס ביצעו הוצאה להורג של אמריקאי וחמישה ישראלים בדם קר, המפגינים מעניקים פרס לחמאס על מעשיהם הברבריים ומאשימים את מנהיגותם על האובדן".

"זה מסר רע מאוד לשלוח לטרוריסטים. אני חושש שזה רק יעודד את האויב לבצע עוד מעשים נתעבים", כתב אקמן.

"אני מבין שמספר גדול של ישראלים לא אוהבים ו/או לא סומכים על נתניהו, אך קשה אם לא בלתי אפשרי לנצח את האויבים אם העם לא תומך במנהיגותו במהלך המלחמה".

"לישראל יש מספיק אויבים מבחוץ לפני שתסיח את דעתה לקרבות פנימיים. ראשית, לנצח במלחמה ולעשות הכל כדי להחזיר את השבויים, ואז ישראל תוכל שוב להתמקד בפוליטיקה", טען אקמן, והוסיף לבסוף: "עצה מחבר".

YOU MIGHT ALSO LIKE