ליידי גאגא חושפת איך הכירה את בעלה לעתיד מייקל פולנסקי
בראיון למגזין 'ווג', הזמרת סיפרה כיצד אמא שלה פגשה את איש העסיק והרגישה מיד כי הוא יהיה החתן שלה. אם זאת, ליידי גאגא חשבה אז: "אני עוד לא מוכנה לפגוש את בעלי!"

הזמרת ליידי גאגא הופיעה ביום חמישי על שער 'ווג' – ובראיון שיתפה בפעם הראשונה פרטים נדירים על ההיכרות שלה עם מייקל פולנסקי, והאירוסים שלהם.

אמה של הזוכה בגראמי, סינתיה ג'רמנוטה, פגשה לראשונה את איש העסקים במהלך פגישה עם פילנתרופים, ולאחר מכן אמרה לבת שלה: "אני חושבת שפגשתי את בעלך". הזמרת נזכרה כי מה שעבר לה בראש היה: "אני לא מוכנה לפגוש את בעלי!".

עם זאת, היא הלכה למסיבת יום ההולדת של שון פרקר בספטמבר 2019 ו"המשיכה לשאול" על פולנסקי עד שהפגישו ביניהם סוף סוף – ואז הם "דיברו שלוש שעות".

היזם שיתף את הרושם הראשון שלו עם מגזין 'ווג', ושיבח את החום והפתיחות שלה שהכו בו מיד.

ליידי גאגא והארוס שלה מייקל פולנסקי (צילום: Getty Images)

השניים דיברו בטלפון במשך שבועות לפני שיצאו לדייט הראשון שלהם, התאהבו ונכנסו לבידוד יחד במאליבו, קליפורניה, במהלך מגפת הקורונה.

"זה היה ממש מיוחד", אמרה גאגא. "הייתי כל כך ממוקדת בקריירה שלי מאז שהייתי נערה. והמתנה של אותה תקופה הייתה שהתמקדתי לגמרי בזוגיות שלי. פגשתי את האדם התומך והאוהב הזה שרצה להכיר אותי - מחוץ לליידי גאגא".

פולנסקי הסכים, והוסיף: "הייתה לנו פרק מדהים של נורמליות מוזרה שהיא חיונית לכל זוגיות להתפתח בדרך אמיתית - לטייל, להכין קפה, לבלות עם הכלבים, לקרוא ספרים יחד".

גאגא, שהמשיכה לשבח את בן זוגה "החכם והנדיב" שמשמח אותה "כל כך", חשפה שפולנסקי הציע לה נישואין באפריל.

כבר באותו החודש החלו לצוץ שמועות על האירוסין, כאשר גאגא יצאה לווסט הוליווד והציגה טבעת יהלום ענקית.

אבל רק באולימפיאדה בפריז, בחודש יולי, גאגא התייחסה לראשונה לפולנסקי כאל "הארוס שלי".

שער מגזין 'ווג' 

בראיון שפורסם ביום חמישי, גאגא התעקשה שהיא ופולנסקי "נכונים זה לזה" למרות שחייהם "שונים מאוד".

היא אמרה: "הייתי במקום מאוד כהה. נאבקתי במשך שנים רבות. ... אבל הכל התחיל להשתנות. כי היה לי חבר אמיתי שראה את הדרכים בהן הייתי לא מאושרת ולמה. ולא פחד לאחוז בידי באמת. ולהכיר אותי. ברמה עמוקה מאוד".

YOU MIGHT ALSO LIKE