קייטי פרי פותחת את ליבה על הפרידה מאורלנדו בלום
השניים החלו לצאת בשנת 2016, אבל אחרי כמה חודשים הם הפרידו כוחות למשך שנה – במהלכה כל אחד מהם עבר תהליך אישי ומבגר, שלבסוף חיבר אותם מחדש

הזמרת קייטי פרי העניקה ראיון לפודקאסט של אלכס קופר, שם שיתפה על השנה שבה היא וארולנדו בלום נפרדו – זאת לפני שחזרו ובסופו של דבר התארסו.

הזמרת והשחקן החלו לצאת בשנת 2016, אבל פחות משנה לאחר מכן הם כבר הפרידו כוחות. אבל האהבה שלהם כנראה הייתה אמורה להתמשש, שכן הם חידשו את הרומן בשנת 2018, התארסו בשנה שלאחר מכן, ובשנת 2020 קיבלו את בתם הראשונה – דייזי דאב.

פרי דיברה על איך היא ובלום "סוג של" דיברו בתקופת הפרידה שלהם מכיוון שהוא היה עם "גבולות" בשל תהליך ריפוי שהוא עבר על ידי 'תהליך הופמן' – סדנה בת שבוע שמטרתה לשנות את דפוסי המוח והחשיבה וההתנהגות השלילית.

קייטי פרי ואורלנדו בלום (צילום: Getty Images)

"הוא עבר תקופה ארוכה של התנזרות והוא הציב כוונות. אני רק יצאתי מקשר, ואמרתי לעצמי שאני לא יכולה יותר, שאני צריכה לשחות באגם אחר... אבל הייתי צריכה לעשות הרבה עבודה אמיתית", אמרה פרי. "הוא הלך לשם, והוא לא שיחק יותר את משחק החתול והעכבר, ואני הייתי כאילו, 'זה משעמם, אני הולכת הלאה'. הייתי כל כך רגילה לפאסיב-אגרסיב. הייתי משחקת משחקים".

לאחר "שנה ממש קשה" בנפרד, פרי הלכה בעקבותיו של בלום והשתתפה בסדנה, שלדבריה הצילה את חייה.

"סוף סוף הלכתי להופמן לקראת סוף השנה שבה היינו בנפרד, וקיבלתי את הכלים", היא אמרה, והוסיפה: "דיברנו את אותה שפה... הייתי מתה בלי זה. לא הייתי על פני הכדור הזה בלי אותו תהליך ומדיטציה. כי הרעש התגבר כל כך".

"כשהאלבום Witness יצא [2017] והדברים התחילו להשתנות, וחשבתי שאני באמת אוהבת את עצמי. חשבתי שבאמת יש לי את המרכז הזה, אבל למעשה הליבה הזו נוצרה מאישור חיצוני. זה פשוט עזר לי לשנות את מה שאני חושבת על עצמי, וזה עזר לי לחבר את הראש שלי ללב שלי".

YOU MIGHT ALSO LIKE