אפקט הדומינו: תאגיד נוסף מתרחק מהאג'נדה הפרוגרסיבית
חברת המשקאות האמריקאית-קנדית 'מולסון קורס' היא האחרונה להודיע לעובדים שלה שהיא לוקחת צעד אחורה מיוזמות הגיוון שוויון והכללה, ה-DEI

תאגיד המשקאות 'מולסון קורס' הצטרפה לשורה של חברות ענק שלוקחות צעד אחורה מיוזמות פרוגרסיביות הקשורות ל-DEI, כלומר גיוון, שוויון והכללה.

מולסון קורס – העוסקת בייצור, שיווק והפצה של משקאות אלכוהולים בארה"ב, קנדה ואירופה, מצטרפת לחברות כמו הארלי-דיווידסון, פורד מוטור, ג'ק דניאלס ועוד אשר מפסיקות להיכנע ללחץ הפרוגרסיבי.

האקטיביסט השמרני רובי סטארבק מוביל מאבק נגד מדיניות 'ווק' בחברות גדולות, ולדבריו הוא הביא להישגים מרשימים שכן בגלל הפעילות שלו מספר חברות נטשו את המדיניות הפרוגרסיבית שלהן.

(צילום: Getty Images)

ביום שלישי, סטארבק כתב בחשבון ה-X שלו כי מולסון קורס שלחה לו מכתב שצוות ההנהלה הפיץ לעובדיו באותו היום, המסביר על השינויים בחברה – זאת לאחר שהפעיל השמרני איים על החברה.

במכתב, הנהלת החברה אמרה כי צוות משאבי האנוש שלה התחיל לתכנן במרץ להרחיב את תפיסת מדיניות ה-DEI שלה כדי להבטיח שכל "העובדים ידעו שהם מוזמנים".

החברה אשר מייצרת את 'קורס לייט', אחת הבירות הנמכרות בארה"ב, אמרה שהיא מבטלת את ההדרכות ל-DEI עכשיו שכל עובד סיים אותן, מבטלת את מטרות הגיוון המוגדרות שלה לספקים, והחל מהשנה הבאה, התגמול של הבכירים יהיה קשור אך ורק לביצועי העסק ולא יכלול יותר "מטרות ייצוג שאפתניות".

מולסון קורס גם מסיימת את השתתפותה במדד השוויון התאגידי של קמפיין זכויות האדם, שהוא סקר ודוח שנתי המשמש למדידת "מדיניות, נהלים ותועלות הרלוונטיים לעובדים חברי קהילת ה-LGBTQ+".

אחרי הפרסום, סטארבק אמר לעוקביו ב-X כי "הקמפיין שלנו כל כך יעיל שאנחנו מצליחים לגרום לארגונים השווים מיליארדי דולרים לשנות את המדיניות בלי שאני אפילו פרסמתי, רק מהפחד שלהם שהם יהיו הבאים בתור שנחשוף".

הוא הוסיף: "נוף התאגידים באמריקה משתנה מהר לשפיות ונייטרליות".

YOU MIGHT ALSO LIKE