חלק ממשפחתו של טים וולז "מתנגדים 100% לאידיאולוגיה שלו"
שמונה מבני משפחתו של מי שעשוי לכהן כסגן הנשיאה הצטלמו עם חולצות התומכות במועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. מדובר במשפחה רחוקה, אך גם אחיו הגדול של מושל מינסוטה מצטרף לדעתם

תמונה שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות מציגה חלק ממשפחתו של מושל מינסוטה טים וולז, שרץ לצידה של קמלה האריס, אשר תומכים בגלוי ביריבו – המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.

התמונה שותפה ברשת על ידי המועמד למושל נברסקה מטעם הרפובליקנים לשעבר, צ'ארלס הרבסטר. היא מראה שמונה אנשים לבושים בחולצות כחולות עם הכיתוב "נברסקה" ואז "וולז למען טראמפ". מאחוריהם תלוי שלט גדול: "טראמפ 2024"

הרבסטר פרסם את התמונה בחשבון ה-X שלו וכתב: "משפחתו של טים וולז בנברסקה רוצה שתדעו משהו".

הדובר של הרבסטר סיפר ל'פוקס ניוז' כי האנשים שבתמונה קשורים לוולז דרך אחיו של סבו – פרנסיס וולז.

חברי המשפחה אמרו ל'פוקס' ניוז שהם מחשיבים את עצמם  משפחה "רחוקה" של מושל מינסוטה, ומעולם לא פגשו או דיברו איתו. אדם אחד בתמונה שבחר להישאר אנונימי אמר שהם תומכים בטראמפ מכיוון ש"הוא תומך בערכים שלנו".

טראמפ הגיב ב-Truth Social לתמונה, ורמז שהוא מתכנן "לפגוש" את ג'ף וולז, האח הגדול של מושל מינסוטה.

בשבוע שעבר, ג'ף וולז פרסם סדרה של פוסטים על המועמד לסגן הנשיאה הדמוקרטית. "אני מתנגד ב-100% לכל האידיאולוגיה שלו", פרסם ג'ף בפייסבוק בערב שישי.

"המשפחה שלי לא קיבלה שום הודעה שהוא נבחר ונשללה מאבטחה בימים שלאחר מכן", הוא הוסיף.

"עזרו ל-MAGA, עלו לבמה עם נשיא טראמפ ותמכו בו...; עזרו להציל את המדינה הזו", כתב תומך טראמפ בפוסט של ג'ף.

"חשבתי הרבה על לעשות משהו כזה!" ג'ף הגיב. "אני מתלבט בין זה לבין להשאיר את משפחתי מחוץ לזה".

למושל וולז יש שלושה אחים: ג'ף וולז, קרייג וולז וסנדי דיטריך.

ג'ף עבר לחוף המזרחי לאחר שגדל בנברסקה הכפרית; כיום הוא חי בפלורידה. הוא גם פרסם על איך הוא גילה שאחיו נבחר להיות בן זוגה של סגנית הנשיא קמלה האריס.

"הדבר היחיד שהתנגדתי לו, ואני אעמוד מאחורי זה ב-100%, היה שהרגשנו רע שגילינו על כך שנבחר להיות מועמד לנשיאות מהרדיו", אמר ג'ף. "וחשבנו שכנראה היינו צריכים לקבל התראה מראש ואולי סוג של אבטחה, לפחות לזמן קצר, כי אני מניח שזה דבר גדול".

YOU MIGHT ALSO LIKE