מאליבו: 'בית הגל' האייקוני נרכש על ידי הדוגמנית שהתגיירה ובעלה בן למשפחת קושנר
קרלי קלוס וג'וש קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר, רכשו את הנכס שנבנה בהשראת גלי הים, והיה שייך בעבר לרוד סטיוארט, זאת תמורת כמעט 30 מיליון דולר

הדוגמנית קרלי קלוס ובעלה ג'ושר קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר – חתנו ויועצו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, רכשו את הנכס האייקוני המכונה Wave House במאליבו, תמורת 29.5 מיליון דולר.

הבית, שתוכנן על ידי הארכיטקט הארי גסנר בשנת 1957, כולל שישה חדרי שינה ושמונה חדרי אמבטיה ונמצא על שטח של 6,400 רגל רבוע של מגורים.

הנכס המוכר במאליבו, שבעבר היה בבעלותו של רוד סטיוארט בשנות ה-80, הוצע למכירה במחיר התחלתי של 49.5 מיליון דולר ביוני 2023, כפי שדיווח הוול סטריט ג'ורנל.

הבית, הממוקם במפרץ נסתר במאליבו, "משקיף על נופים מרהיבים של גלי הים, איים רחוקים והנוף המקיף", לפי המודעה.

נכס החוף מציע רצפות עץ מובהקות, תקרות מקומטות, פינת שיחה ליד האח, סוויטה ראשית עם ג'קוזי וסאונה, ושלושה דקים מעגליים המקיפים אותו.

קירות הזכוכית מאפשרים גם נופים מרהיבים של הים ברחבי הבית.

בנוסף, הבית מציע "פטיו כניסה מרווח ומעוצב, וכן דקים חצי מעגליים רחבים לארוחות, בידור, שיזוף וצפייה בכוכבים ובים", כפי שמציינת המודעה.

על הצורה הייחודית של הבית, גסנר אמר לעיתון ארכיטקטורי ב-2008 שהשראתו הגיעה מגלי הים.

"פידלתי בקיאק מול האתר ותכננתי אותו עם עפרון שומן על גבי לוח הגלישה שלי", הוא אמר.

לפי הפרסום, המעצב יצר את המראה על ידי כיפוף קורות עץ וציפוי עץ בעובי שש אינצ'ים, ולאחר מכן כיסה את העץ בקשקשי נחושת שנחתכו ביד, שהוא אמר ש"נראים כמו קשקשים על דג".

לפי הוול סטריט ג'ורנל, לזוג כבר יש אחוזה בשווי 21.5 מיליון דולר במיאמי ופנטהאוז בשווי 35 מיליון דולר בניו יורק.

לאחר שנישאה לקושנר ב-2018, זמן קצר לאחר שסיימה את הליך הגיור שלה, קלוס הציעה את בית הטאון הצנוע שלה בווסט וילג' תמורת 2.75 מיליון דולר. ב-2021, הזוג קיבל את ילדם הראשון יחד.

YOU MIGHT ALSO LIKE