טראמפ מודה לבעלים שמרשים לנשים שלהן להשתתף בעצרות הבחירות שלו
"בעליהן נהדרים, אבל הם מאפשרים להן לנסוע בכל רחבי המדינה, הן עוקבות אחריי בכל רחבי המדינה," הוא אמר על בעצרת בג'ונסטאון פנסילבניה. הוא גם כינה את הקבוצה "יפות" ו"תמיד מסורקות להפליא"

"מישהו אמר 'נשים לא אוהבות את דונלד טראמפ.' אמרתי, 'אני חושב שזה לא נכון. אני חושב שהן אוהבות אותי. אני אוהב אותן,'" הוא אמר לקהל המריע. על פי סקר אחרון של ABC News/Ipsos, היריבה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס מובילה על טראמפ ב-13 נקודות אחוז בקרב נשים.

"בעליהן נהדרים, אבל הם מאפשרים להן לנסוע בכל רחבי המדינה, הן עוקבות אחריי בכל רחבי המדינה," הוא אמר על הנשים בעצרת בג'ונסטאון. "דיברתי עם הבעלים פעם אחת, אני אומר 'איך אתם מסתדרים עם זה? ...נשותיכם נוסעות לכל מקום."

הוא גם כינה את הקבוצה "יפות" ו"תמיד מסורקות להפליא", ומשבח אותן על היותן עשירות.

דונלד טראמפ מבטיח ממשל מצוין לנשים בעיצומו של בלבול בעמדות לגבי הפלות וטיפולי פוריות. "הממשל שלי יהיה נהדר לנשים ולזכויות הרבייה שלהן," כתב טראמפ לאחרונה בפוסט ברשת החברתית Truth Social. 

לקראת 2016, מטה הבחירות של טראמפ היה בצרות עם חלק מהנשים, במיוחד לאחר שהקלטת "Access Hollywood" חשפה את הערותיו על תפיסה לא ראויה של נשים באיבריהן האינטימיים. מאז, הוא נמצא אחראי על ידי חבר מושבעים להתעללות מינית בסופרת א. ג'ין קרול והתפאר במינוי שופטי בית המשפט העליון של ארה"ב שעזרו לבטל את החלטת רו נגד וייד המגנה על הפלות. טראמפ לכאורה התנדנד בעמדתו לגבי הפלות, במיוחד כשמדובר באיך הוא יצביע על הצעת החוק של פלורידה להפוך את ההליך לחוקי עד לשלב החיות (כרגע יש איסור משישה שבועות). מטה הבחירות של האריס תקף שוב ושוב את הרקורד של טראמפ בנושא זכויות רבייה והבטיח לחתום על חוק המגן על הזכות להפלה.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE