הדרך המביכה בה אד אוניל גילה שהסדרה 'נשואים פלוס' בוטלה
מי שכיכב בתור אל באנדי במשך 11 עונות לא זכה לקבל שום הודעה על ביטול הסדרה האהובה – ואת הבשורה גילה מזוג שפגש במקרה באוהיו שזה עתה התחתן

הסדרה "נישואים פלוס" הייתה אהובה מאוד על הקהל במשך 11 עונות – אך כאשר הגיע הזמן לסיים את התוכנית, לפחות שניים מהשחקנים הראשיים הושארו בחושך לגבי זה.

אד אוניל, ששיחק את האב הקמצן אל באנדי בתוכנית, התארח לאחרונה בפודקאסט MeSsy בהנחיית ג'יימי-לין סיגלר וכריסטינה אפלגייט – ששיחקה לצד אוניל כבת שלו, קלי באנדי.

במהלך השיחה ביניהם, אוניל סיפר כיצד הוא גילה ש"שנשואים פלוס", ששודרה בפוקס מ-1987 עד 1997, בוטלה.

אל וקלי באנדי, מתוך 'נישואים פלוס'

אוניל סיפר שהוא היה במלון קטן בעיר הולדתו אוהיו, וישב לו בחוץ. לפתע הגיע רכב עם שלט בסגנון "זה עתה נישאו" ופחיות מחוברות מאחורה.

"חשבתי, 'אה, הם התחתנו לאחרונה'. אז עמדתי שם, והם יצאו מהרכב, ואלה היו הבעל והאישה", אמר אוניל. "היא הייתה בשמלה, והוא היה בחליפה. והוא אמר, 'או, אלוהים, זה אל באנדי, באוהיו'. ואמרתי: 'כן, מזל טוב, התחתנם'".

ואז הגיע הרגע המביך. "האישה אמרה, 'אנחנו כל כך מצטערים על התוכנית שלך.' ואמרתי, 'למה אתם מתכוונים?' והבחור אמר, 'או אלוהים. הוא לא יודע. זה ברדיו. ביטלו אותך'".

אוניל, שכיכב גם ב'משפחה מודרנית', אז הסביר כיצד הזוג החדש נרגש כל כך, שהזמינו אותו פנימה לשמפניה.

"הם אמרו, 'או, אנחנו כל כך מצטערים', ואמרתי, 'אני מעדיף לשמוע את זה מכם'. אז כן. נכנסתי פנימה. אני אוהב שמפניה", אמר.

אפלגייט אמרה שהיא יכולה להזדהות עם סיפורו של אוניל, ונזכרה שהיא גילתה על ביטול התוכנית "מבחור שידע בחור שעבד עבור העוזרת שלי באותה העת. ככה גיליתי. הם לא התקשרו אלינו".

YOU MIGHT ALSO LIKE