אביה של אנג'לינה ג'ולי קורא לבראד פיט "לסיים את ההזיה הזאת"
השחקן זוכה האוסקר ג'ון וויט אמר כי בסופו של יום, ששת הילדים של הזוג ההוליוודי לשעבר צריכים יציבות, ולכן השניים "תריכים למצוא דרך להשלים"

למעלה משמונה שנים, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט לא רק נתונים במאבק סוער על היקב שלהם בצרפת.

הם גם נמצאים בחילוקי דעות לגבי חינוך ששת ילדיהם - מדוקס, 23, פקס, 21, זהרה, 20, שיילו, 18, והתאומים בני ה-16, נוקס וויויאן. החל מהאשמות בהתעללות פיזית ועד שינוי שמות, משפחת ג'ולי-פיט נתקלה במספר אתגרים לאורך השנים.

בשיחה עם 'פוקס ניוז', השחקן הזוכה אוסקר, ג'ון וויט - שהוא אביה של ג'ולי, נתן את דעתו על הפער במשפחה.

למרות שוויט הודה שהוא לא מדבר עם נכדיו "כמו שהיה רוצה", הוא בטוח בדבר אחד. יש צורך בפתרון.

פיט, וויט וג'ולי (צילום: Getty Images)

"הייתי רוצה שימצאו דרך להשלים", אמר וויט, שמקדם את סרטו הקרוב, "רייגן", בו הוא מגלם את סוכן ה-KGB לשעבר, ויקטור איבנוב. "אתה יודע, אני חושב שהילדים צריכים יציבות. אני אוהב את הילדים, ואני אוהב את בתי. ואני רוצה שבראד יעשה מה שהוא צריך לעשות, לסיים את ההזיה הזאת".

פיט וג'ולי היו נשואים במשך שנתיים לפני שהשחקנית הגישה תביעת גירושין ב-2016 לאחר שהזוג לכאורה היה מעורב בעימות פיזי במטוס, מה שבפועל סיים את קשר של 12 שנה. השניים הפכו לרווקים מבחינה משפטית ב-2019.

ב-2022, השחקנית זכתה במשמורת בלעדית על ילדיה הקטינים, כולל שיילו באותה עת, לאחר שפיט זכה במשמורת משותפת לתקופה קצרה. לאחר מכן ניתן לפיט "זמן משמורת" עם ילדיו הקטינים. כרגע לא ברור היכן השניים עומדים בנוגע למשמורת על הילדים.

ביוני 2020, השחקנית חשפה מדוע החליטה לעזוב את פיט, ואמרה שזה היה למען "הרווחה של ילדיה".

"נפרדתי למען הרווחה של משפחתי. זו הייתה ההחלטה הנכונה", אמרה ג'ולי ל'ווג אינדיה'. "אני ממשיכה להתמקד בריפוי שלה".

לאחרונה, המאבק המתמשך בין השניים התמקד ביקב הצרפתי שלהם, שאטו מירוואל, לאחר שפיט תבע את ג'ולי ב-2022 בגין הפרת חוזה. ב-2021, ג'ולי ניסתה למכור את חברתה, נובל, לטנוטה דל מונדו, חברת בת של קבוצת סטולי, ובכך העבירה את עניין הבעלות שלה, 50% ממירוואל.

לפני מספר חודשים, במסמכים שהשיגה פוקס ניוז, טענו עורכי הדין של ג'ולי כי כוכבת "מלפיסנט" וילדיה היו "קורבנות להתעללות ולכיסוי הפרטיים" של פיט.

YOU MIGHT ALSO LIKE