החל תהליך הגירושין – ללא הסכם ממון: כמה שווים ג'ניפר לופז ובן אפלק?
המשמעות באי חתימת ההסכם היא שכל רכוש או הכנסה שנצברה במהלך הנישואים בני השנתיים – נחשבים "רכוש משותף". כעת עולה השאלה, האם צפוי לפנינו סכסוך מכוער?

ג'ניפר לופז הגישה תביעת גירושין מבן אפלק ב-20 באוגוסט 2024 - בדיוק ביום השנה השני לחתונתם המפוארת בג'ורג'יה.

לפי מסמכי בית המשפט שהושגו, לופז הגישה את בקשת הגירושין באופן עצמאי, כלומר לבד ובלי עורך דין, כאשר ציינה את תאריך הפרידה ב-26 באפריל 2024.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות, הזמרת והשחקן לא חתמו על הסכם נישואין, הדומה להסכם ממון.

בהיעדר הסכם נישואין, כל הכנסה או רכוש שנצבר במהלך הנישואין יכולים להיחשב "רכוש משותף" - כלומר שני בני הזוג יכולים להיחשב כבעלי בעלות שווה על רכוש, הכנסה או חוב, ללא קשר למי רכש או הרוויח אותו.

לא ברור כיצד הליך הגירושין ימשיך, אם יהיה קליל או מכוער – אבל לפניכם השווי הנקי של כל אחד מבני הזוג לשעבר.

השווי הנקי של בן אפלק, על פי הדיווחים, עומד על 150 מיליון דולר.

במהלך השנתיים בהן היו נשואים, אפלק שיחק במספר סרטים מצליחים – כולל The Flash, Air, The Instigators, Aquaman and the Last Kingdom, ו-Hypnotic.

האב לשלושה גם סיים לאחרונה את הצילומים לסרט The Accountant 2, שאמור להשתחרר לאקרנים באפריל 2025.

כמו כן, הזוג לשעבר עבד ביחד על הסרט Unstoppable, אותו הפיק אפלק עם החבר הכי טוב שלו, מאט דיימון, בעוד שלופז שיחקה בדרמה.

ב-2023, אפלק חתם על עסקה במיליוני דולרים עם Dunkin’ Donuts. השותפות כללה גם תרומה לארגון הלא רווחי שלו, Eastern Congo Initiative.

השווי הנקי של לופז עומד לכאורה על יותר מ-400 מיליון דולר.

מאז שכוכבת הפופ נישאה לאפלק ביולי 2022, היא שיחקה במספר סרטים משלה, כולל Atlas, Mother ו-Shotgun Wedding.

האם לשניים גם שחררה פרויקט אותו ממנה בעצמה, בשווי 20 מיליון דולר: This Is Me… Now: A Love Story, שלמעשה תיעד את הרומן המחודש שלה עם אפלק וליווה את אלבום האולפן התשיעי שלה, שלא כל כך צלח.

לופז גם השיקה את Delola,  קו הקוקטיילים שלה, באפריל 2023. בהודעה לעיתונות, המועמדת לגראמי פעמיים אמרה שהיא הקימה את קו המשקאות "כדי להשיק קוקטיילים מוכנים לשתייה ברמת מיקסולוגיה ייחודיים, המיועדים לאירוח אלגנטי ונטול מאמץ כחלק מאורח חיים מושקע".

מה נמצא במחלוקת בהליכי הגירושין שלהם

וכך, מאחר שהזוג לשעבר לא חתם על הסכם ממון, כל מה שנרכש והושג במהלך הנישואים נחשב ל"רכוש משותף".

במאי 2023, אפלק ולופז רכשו אחוזה בבוורלי הילס בשווי 60 מיליון דולר. חודש לפני שהזמרת הגישה בקשה לגירושין, היא והשחקן שחררו את הבית למכירה ב-68 מיליון דולר.

טרם כברור אם השניים מתכננים לחלק את הרווחים באופן שווה לאחר שימכרו את הבית.

אפלק כבר עבר מהבית ורכש דירה משלו בשווי 20 מיליון דולר בפסיפיק פליסיידס, קליפורניה, בעוד לופז נצפתה מדפדפת בבתים במיליוני דולרים במספר הזדמנויות.

ביולי האחרון, ה-Blast דיווח שלופז מתכננת להילחם על חצי מהון של 150 מיליון דולר של אפלק, טוענת שהיא שילמה את החשבון עבור הרבה הוצאות במהלך נישואיהם בעוד השחקן לעיתים קרובות "התלונן על הוצאות כספיות".

באותו חודש, מקורות אמרו ל-Radar Online שלופז הרגישה שהמפיק הקולנועי "ניזון" מעושרה במהלך זמן הקשר שלהם.

"אחד הסודות הפחות ידועים הוא שג'ניפר שילמה עבור רוב ההוצאות הזוגיות שלהם ועכשיו היא מרגישה שהוא חייב לה. היא מחברת את כל חשבונות הטיסות הפרטיות שהיא שילמה בכרטיס האשראי שלה, המלונות והארוחות, בגדים, ריצות לקנות קפה, דלק. העלות הגבוהה של החיים נעשתה על חשבונה. היא שילמה את רוב ההוצאות עבור אותו אחוזה בשווי 60 מיליון דולר שקנו", כך אמר המקור לפלטפורמה.

"בן לקח כל כך הרבה כסף ממנה, לפחות זה מה שהיא אומרת".

YOU MIGHT ALSO LIKE