כוכבת 'יומני הנסיכה' עזבה את לוס אנג'לס – ופתחה בחיים חדשים במישיגן
בסרטון טיקטוק הת'ר מטראצו הסבירה עד כמה היא אוהבת את האזור בו היא חייה, שם היא יכולה לטפח גינה ולגדל חיות מחמד שמות, "ויש כאן שפע של טבע וכל אדם כל כך נחמד"

הת'ר מטראצו, הידועה בעיקר בזכות תפקידה ב'יומני הנסיכה' כלילי מוסקוביץ, נטשה את חיי הוזהר והתהילה של הוליווד עבור חיים שלווים יותר במשיגין.

מטראצו, בת 41, הסבירה שהיא מעדיפה אורח חיים פשוט יותר עם זוגתה, הקומיקאית ותושבת מישיגן המקומית, הת'ר טורמן, תוך כדי שהיא מוקפת בטבע.

"כן, זה נכון. אני חיה במישיגן", מטראצו אמרה בסרטון בטיקטוק שלה. "פשוט הסתכלנו אחת על השנייה ואמרנו, ‘האם אנחנו רוצות להיות עוד בלוס אנג'לס?’ והתשובה הייתה לא גדול ושמן. חייתי רק בניו יורק או בלוס אנג'לס, אז עכשיו זו חוויה די מיוחדת עבורי".

מטראצו מעריכה כל כך את חייה החדשים. "אני אוהבת שסוף סוף אנחנו יכולות לגדל גינה, והחיות שלנו כל כך מאושרות… אני פשוט אוהבת את זה כאן; אני אוהבת את זה כל כך. יש כאן שפע של טבע וכל אדם שפגשתי היה פשוט כל כך נחמד", היא הוסיפה.

למרות ההתרחקות הפיזית מהחיים ההוליוודים – מטראצו לא נטשתה את המקצוע שלה. כך למשל, היא משתתפת בצילומים לעונה השנייה של הסדרה המצליחה 'וונדסיי' בכיכובה של ג'נה אורטגה.

YOU MIGHT ALSO LIKE