שימו לב: למעלה מ-3,500 טון של בשר מזוהם בליסטריה
הריקול עבור מוצרי בשר פרוסים או ארוזים הורחב בדחיפות, זאת אחרי ששני בני אדם מתו ו-33 אושפזו כתוצאה מליסטריה במוצרים

חברת Boar's Head Provisions Co הרחיבה את הריקול של מוצרי בשר בכ-7 מיליון פאונד נוספים, כ-3,500 טון, כך הודיע שירות הבטיחות ובדיקת המזון של משרד החקלאות האמריקאי, USDA FSIS.

לפי העדכון של המחלקה, הרחבת הריקול מגיעה לאחר שדגימה של נקניקיית כבד, liverwurst, נמצאה חיובית לזן הליסטריה שהתפרץ. הדגימה נלקחה על ידי מחלקת הבריאות של מרילנד, לפי הסוכנות הפדרלית.

Boar's Head דיווחה גם על הרחבת הריקול באתר שלה ביום שלישי, והוסיפה: "אנו מצטערים מאוד שמוצרי הליברוורסט שלנו נמצאו מזוהמים בליסטריה. אין מילים שיכולות לבטא במלואן את תחושות הסימפטיה והכאב הכנה והעמוק שאנו חשים כלפי המשפחות שסבלו מאובדן ואחרים שחלו" – זאת לאחר ששני בני אדם מתו כתוצאה מהליסטריה.

הריקול המורחב כולל בשר שהופץ ברחבי ארצות הברית בין ה-10 במאי ל-29 ביולי, תחת המותגים Boar's Head ו-Old Country , כך נמסר בעדכון של ה-USDA FSIS. תאריכי 'מועד המכירה עד' המפורטים על המוצרים האלה, נעים בין ה-29 ביולי עד ל-17 באוקטובר.

71 הפריטים החדשים שנוספו לריקול כוללים בשר פרוס וגם בשר ועופות ארוזים – אשר מלבד הפצתם בארצות הברית, הם נשלחים למכירה גם לאיי קיימן, לפנמה, הרפובליקה הדומניקנית ומקסיקו.

הסוכנות הפדרלית ציינה שהיא עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם הסוכנות לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, שפרסמה כי נכון ליות שלישי, "34 אנשים חולים זוהו ב-13 מדינות, כולל 33 אשפוזים ושני מקרי מוות".

YOU MIGHT ALSO LIKE