רקדו לצלילי טיילור סוויפט – ונדקרו למוות: שלושה ילדים נרצחו ו-10 נפצעו במתקפה אכזרית באנגליה
ילדים מדממים צעקו ונסו על נפשם משיעור ריקוד ויוגה, במה שתואר "כמו סצנה מסרט אימה" בזמן שהם בורחים ממתקפה אכזרית של נער – שרצח שני ילדים ופצע 11 נוספים ביום שני בצפון מערב אנגליה. נער בן 17 נעצר בחשד לרצח וניסיון רצח בדקירה שאירעה בסאות'פורט, עיירת חוף ליד ליברפול, אמרה משטרת מרסיסייד. המניע עדיין לא ברור, אך המשטרה הדגישה שבשלב זה היא אינה חוקרת את האירוע כטרור. תשעה ילדים נפצעו, שישה מהם במצב קריטי, בתקיפה הנתעבת שמצטרפת לעלייה בפשעים האלימים ובדקירות ברחבי אנגליה. שתי נשים מבוגרות, שהעבירו את השיעור, נפצעו בניסיון להגן על התלמידים ולפחות אחת מהן נמצאת גם כן במצב קריטי, אמרה המשטרה. הדקירה אירעה במהלך סדנת ריקוד בנושא טיילור סוויפט, זאת בשבוע הראשון לחופשה מבית הספר. הזמרת האמריקאית לא נשארה אדישה לחדשות הטרגיות, והיא הבעיה את צערה: "אימת המתקפה אתמול בסאות'פורט ממשיכה להציף אותי, ואני פשוט בהלם מוחלט", כתבה סוויפט ברשתות החברתיות. "האובדן של החיים והתמימות, והטראומה הנוראית שנגרמה לכל מי שהיה שם, למשפחות ולכוחות ההצלה. אלה היו רק ילדים קטנים בשיעור ריקוד. אני בהלם מוחלט ולא מוצאת דרך להביע את תנחומיי למשפחות האלה". לפי יום שלישי בבוקר, מעריצים של סוויפט הצטרפו לקמפיין גיוס ותרמו כבר 36,000 דולר, פי שניים מיעד הגיוס שהוצב, זאת למען תמיכה בנפגעי המתקפה ובמשפחות שלהם.

ילדים מדממים צעקו ונסו על נפשם משיעור ריקוד ויוגה, במה שתואר "כמו סצנה מסרט אימה" בזמן שהם בורחים ממתקפה אכזרית של נער – שרצח שלושה ילדים ופצע 10 נוספים ביום שני בצפון מערב אנגליה.

נער בן 17 נעצר בחשד לרצח וניסיון רצח בדקירה שאירעה בסאות'פורט, עיירת חוף ליד ליברפול, אמרה משטרת מרסיסייד. המניע עדיין לא ברור, אך המשטרה הדגישה שבשלב זה היא אינה חוקרת את האירוע כטרור. הרשויות נמנעות מלמסור כל מידע על החשוד, אך דיווחים לא מאומתים ברשתות החברתיות מצביעות על נער שנולד ברואנדה. 

זירת האירוע (צילום: Getty Images)

תשעה ילדים נפצעו, שישה מהם במצב קריטי, בתקיפה הנתעבת שמצטרפת לעלייה בפשעים האלימים ובדקירות ברחבי אנגליה.

שתי נשים מבוגרות, שהעבירו את השיעור, נפצעו בניסיון להגן על התלמידים ולפחות אחת מהן נמצאת גם כן במצב קריטי, אמרה המשטרה.

הדקירה אירעה במהלך סדנת ריקוד בנושא טיילור סוויפט, זאת בשבוע הראשון לחופשה מבית הספר.

הזמרת האמריקאית לא נשארה אדישה לחדשות הטרגיות, והיא הבעיה את צערה:

"אימת המתקפה אתמול בסאות'פורט ממשיכה להציף אותי, ואני פשוט בהלם מוחלט", כתבה סוויפט ברשתות החברתיות.

"האובדן של החיים והתמימות, והטראומה הנוראית שנגרמה לכל מי שהיה שם, למשפחות ולכוחות ההצלה. אלה היו רק ילדים קטנים בשיעור ריקוד. אני בהלם מוחלט ולא מוצאת דרך להביע את תנחומיי למשפחות האלה".

לפי יום שלישי בבוקר, מעריצים של סוויפט הצטרפו לקמפיין גיוס ותרמו כבר 36,000 דולר, פי שניים מיעד הגיוס שהוצב, זאת למען תמיכה בנפגעי המתקפה ובמשפחות שלהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE