המעצר המשטרתי שהסתיים במנת יתר: שוטר נחשף בטעות לפנטניל
האירוע שהתרחש בתחנת הדלק בשעות הערב ממחיש עד כמה הסם הסינתטי הזה יכול להיות קטלני, שכן לוטנט טוני וילסון לא היה צריך לצרוך את החומר כדי להיות בסכנת חיים

שוטר מאינדיאנה עיכב נהג חשוד בחלק הדרומי של אינדיאנפוליס, ובמהלך חיפוש ברכבו הוא נחשף בטעות לסם הקטלני פנטניל – וסבל מתסמינים של מנת יתר.

לוטנט טוני וילסון, ממחלקת המשטרה של סאות'פורט (SPD), עצר נהג בתחנת דלק ספידווי בסביבות השעה 7:00 בערב.

וילסון ביצע חיפוש ברכב החשוד, כאשר לפתע גילה שטר דולר מכוסה באבקה לבנה – ומיד חשד כי מדובר בפנטניל. אלא שבמהלך הבדיקה השוטר שאף בטעות את החומר ונפגע קשה.

במזל, הקצין הצליח לקרוא לעזרה לפני שאיבד את הכרתו: "בהפגנת קור רוח מדהים, לוטנט וילסון הצליח לקרוא לעזרה רפואית לפני שאיבד את ההכרה. לוטנט וילסון כעת מתאושש וצפוי להחלים לחלוטין", נמסר מה-SPD בהצהרה לתקשורת.

"השוטר נלחם על חייו כי הוא שאף את זה, כך שהוא ניסה לקבל עזרה וגם נרקאן. יש הרבה דברים שקורים במצב הזה", אמר מפקדת המשטרה המקומית, תומאס וון.

כעת, המחלקה בוחנת את האירוע והאם יש צורך לספק לשוטרים ציוד מיוחד להתמודדות עם מקרים הקשורים לסמים – בטח כשיש היסטוריה של אנשי כוחות ביטחון שמצאו את עצמם בבית חולים אחרי שנחשפו לפנטניל.

ב-2022, שני חוקרים מקליפורניה נסעו במהירות לבית חולים לאחר שנחשפו לחומר לא ידוע בעת חיפוש בנכס בעמק סן פרננדו. האישה בדירה גם נחשפה וטופלה על ידי הצוות הרפואי.

גם ב-2021, שישה שוטרים בפיניקס, אריזונה, הובהלו לבית חולים לאחר שנחשפו לחומר שחשדו שיכול להיות מתאמפטמין או פנטניל, לאחר שהגיבו לקריאה בדירה שבה ארבעה אנשים לכאורה צרכו את שני הסמים.

YOU MIGHT ALSO LIKE