אילון מאסק כמו שמעולם לא ראיתם: "איבדתי את הבן שלי בגלל הפרוגרסיבים"
המיליארדר פתח את ליבו על הנתק הכואב עם אחד מבניו הבכורים שביצע שינוי מין, וכינה את ה-woke כנגיף מוחי. "נשבעתי להשמיד את הנגיף"

מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, אילון מאסק, פתח את ליבו בראיון עם הפסיכולוג ד"ר ג'ורדן פיטרסון, וסיפר כיצד הוטעה לתת את הסכמתו לבן שלו לעבור טיפול חוסמי התבגרות – ואמר כי "נגיף ה-woke" הרג את בנו, במובן מטפורי.

מאסק אמר את הדברים ביום שני לאחר שנשאל על דעתו לגבי רופאים שמבצעים ניתוחי שינוי מין לילדים, פרקטיקה שגם מאסק וגם פיטרסון תיארו כ"מרושעת".

מאסק אמר שהחוויה שלו עם בנו קסבייר, שכעת מתמש בשם ויויאן ג'נה וילסון, פתחה לו את העיניים למה שכינה "נגיף הווק", שמאז הוא התחייב ל"השמיד".

"זה קרה לאחד מבניי הבכורים, שבעצם הוטעיתי לחתום על מסמכים עבור אחד מהם, קסבייר. זה היה לפני שהייתה לי כל הבנה של מה שקורה. הקורונה קרתה אז, אז היה הרבה בלבול ונאמר לי שקסבייר עלול להתאבד אם לא..." ,מאסק סיפר לפיטרסון.

"מההתחלה זה היה שקר", אמר פיטרסון.

"מרושע ביותר, ואני מסכים איתך שהאנשים שקידמו את זה צריכים ללכת לכלא", מאסק הגיב.

מאסק אמר שלא הוסבר לו שחוסמי התבגרות הם "למעשה רק תרופות סטריליזציה" כאשר הוא נתן את הסכמתו לבנו לעבור את הטיפול.

"איבדתי את בני, למעשה. הם קוראים לזה 'דד-ניימינג' מסיבה מסוימת", אמר מאסק. "הסיבה שזה נקרא 'דד-ניימינג' היא כי הבן שלך מת. הבן שלי, קסבייר, מת, נהרג על ידי נגיף הווק".

לאחר הפסקה ממושכת, מאסק הוסיף, "לאחר מזה, נשבעתי להשמיד את נגיף הווק".

ויויאן מאסק יצאה כטרנסג'נדרית ביוני 2022. בערך באותו הזמן, הצעירה בת ה-18 ביקשה לשנות שם מקסבייר לוויויאן ולקחת את שם משפחת אמה".

אני לא רוצה יותר להיות קשורה לאבי הביולוגי בשום דרך או צורה," אמרה אז ויויאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE