בתו של בראד פיט מחקה את שם משפחתו: "הוא איבד את ילדיו וזה מאוד עצוב"
כמה מהילדים של השחקן החליטו לנתק איתו קשר בטענה להתעללות, ולמעשה תפסו את הצד של אמם – אנג'לינה ג'ולי – בסכסוך המתוקשר והמכוער בין מי שהיו הזוג האהוב של הוליווד

הגירושים המתוקשרים והמכוערים של בראד פיט ואנג'ליה ג'ולי, וההאשמות של הילדים על התעללות מצד אביהם – גרמו לאחת מששת ילדיהם, שיילו, לשנות את שם משפחתה.

הבת של שני השחקנים ההוליוודים מהמפורסמים בתעשייה הגישה בקשה להסיר את שם משפחתו של פיט משמה שהיה מורכב מג'ולי-פיט, עוד ביום הולדתה ב-18 במאי.

עבור כך, שיילו שכרה עורך דין פרטי כדי שיסייע לה בתהליך להתנתק מאביה – זאת בטענה להתעללות כאמור.

שיילו ג'ולי (צילום: Getty Images)

כעת, עורך הדין מסביר ששיילו התחילה את תהליך שינוי השם בגלל החלטה שנבעה מכאב, ועל הדרך הכחיש טענות שהיא השתמשה בתקשורת כדי להודיע על החדשות, זאת אחרי שבסוף השבוע מודעה ב'לוס אנג'לס טיימס' דיווחה על כך.

"התקשורת צריכה להיות זהירה יותר בדיווחים שלה", אמר פיטר לוין לעיתון 'פיפל', "במיוחד כשמדווחים על צעירה שהחליטה באופן עצמאי ומשמעותי לבצע שינויים בעקבות אירועים כואבים".

"שיילו ג'ולי לא הוציאה 'מודעה' שמכריזה על שינוי שם כלשהו, וכל דיווח כזה הוא לא מדויק. כעורך דין של שיילו, אני נדרש לפרסם הודעה משפטית מכיוון שהחוק בקליפורניה דורש זאת מכל מי שרוצה לשנות את שמו. הודעה משפטית זו פורסמה ב'לוס אנג'לס טיימס', כפי שנדרש".

לאחר ההודעה במאי, מקור הקרוב לפיט שיתף את תחושת האכזבה של השחקן בנוגע לצעד המשפטי של בתו. "הוא מודע ומתוסכל ששיילו הסירה את שם משפחתו. הוא מעולם לא הרגיש שמחה גדולה יותר מאז שנולדה. הוא תמיד רצה בת", סיפר המקור למגזין פיפל.

"התזכורות שהוא איבד את ילדיו, כמובן שאינן קלות עבור בראד. הוא אוהב את ילדיו ומתגעגע אליהם. זה מאוד עצוב", הוסיף המקור.

YOU MIGHT ALSO LIKE