"בידור עצמי": אישה הזעיקה את שירותי החירום יותר מ-400 פעם – מה שהוביל למותו של אדם אחר
קשה ס. קנדי בת ה-34, תושבת אוהיו, הטרידה את כוחות ההצלה שנדרשו לקחת אותה ברצינות בכל פעם – מה שלבסוף מנע את הגעתם לאנשים שנזקקו לטיפול מציל חיים

תושבת אוהיו הודתה באשמה על ביצוע "מאות" קריאות מיותרות למוקד החירום 911, וכתוצאה מכך חסמה משאבים שבסופו של דבר הובילו למותו של אדם אחר. כך פרסמו התובעים המקומיים.

קשה ס. קנדי, בת 34 מזנסוויל, הודתה בשבוע שעבר בעבירה פלילית בגין הפרעה לשירותים ציבוריים, התרעות שווא ו-25 סעיפים נוספים של שימוש לרעה במערכת החירום הציבורית.

על פי משרד התובע המחוזי של מוסקינגום, החל משנת 2020 קנדי ביצעה יותר מ-400 קריאות ל-911, "ובכך השתמשה בכוחות ההצלה המקומיים עבור הבידור האישי שלה לנסיעות באמבולנס לבית החולים".

הקריאות הרבות שלה "הכבידו" על מחלקת הכיבוי וההצלה של דרום זנסוויל, ואמבולנסים וצוותי חירום שהובילו אותה למקרי חירום בדויים לא היו זמינים להגיב לקריאות למקרי חירום אמיתיים.

במקרה אחד, מחלקת הכיבוי וההצלה של דרום זנסוויל לא יכלה להגיב לקריאה על אדם שלא הצליח לנשום מכיוון שהיו עסוקים בהובלת קנדי על אף שלא נדרשה לשום עזרה. אותו אדם שחווה את המצב החירום הרפואי, מת לבסוף.

במקרה נוסף, מחלקת הכיבוי לא יכלה לשלוח מספיק כוחות להשתלטות על שריפה – מכיוון שחלק מהצוות היה עסוק בטיפול בקנדי.

קנדי התקשרה ל-911 מספר פעמים בשבוע, ולפעמים, אף מספר פעמים ביום, על פי התובעים.

הרופאים והאחיות בבית החולים ג'נסיס נאלצו לעקוב אחר הפרוטוקלים ולבצע בדיקת מיון ראשונית עבור קנדי בכל פעם שהיא הגיעה – למרות שהודיעו להם שוב ושוב שאין לה בעיות רפואיות.

התובעים הדגישו שמשלמי המסים כיסו את ההוצאות עבור הובלות חוזרות וביקורים בבית חולים דרך 'מדיקייד'.

סגן התובע של מחוז מאסקינגום, ג'ון ליטל, שהיה אחראי על התיק, אמר שפסיכולוג העריך את קנדי לפני הודאתה והסיק שהיא סובלת מ"הפרעה נפשית".

התובעים אומרים שהיא בזבזה באופן דומה משאבי חירום במחוזות אחרים כולל ליקינג, גרנזי, פרנקלין וקויהוגה.

בשנת 2023, קנדי נמצאה אשמה בשימוש לרעה ב-911 במחוז ליקינג. שוטרי ניוארק הגיבו לבית החולים ליקינג ממוריאל באוגוסט 2023 וחקרו את קנדי, שהתנהגה כאילו לא יכלה לעמוד וממש התחזתה כאילו היא נכה.

YOU MIGHT ALSO LIKE