המיליארדרים מגיבים לדרמה הפוליטית בקפיטול
אילון מאסק וביל אקמן, שניהם תומכים בדונלד טארמפ לנשיאות, עקצו כל אחד בדרכו את המפלגה הדמוקרטית. מייסד 'לינקדין' אמר ההפך: "האריס האדם הנכון בזמן הנכון"

כמה מאנשי העסקים הגדולים בארצות הברית הגיבו במהירות להכרזה הדרמטית של הנשיא ג'ו ביידן כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות וכי הוא מביע את תמיכתו בסגניתו קמלה האריס – שהצהירה כי תנסה להיכנס לנעליו ו"לנצח את טראמפ".

בפוסט ברשת החברתית X, מבלי לדבר ישירות לציבור, ביידן כתב: "זה היה הכבוד הגדול בחיי לשרת כנשיא שלכם... אני מאמין שזה האינטרס של המפלגה והמדינה שלי שאני אסיר את עצמי מהמירוץ".

המיליארדר אילון מאסק, שהכריז את תמיכתו בדונלד טראמפ מיד אחרי ניסיון ההתנקשות, כתב ברשת החברתית אותה הוא מנהל:

"החברים החכמים ביותר שלי, כולל אלה שחיים באזור מפרץ סן פרנסיסקו שהיו דמוקרטים כל חייהם, נרגשים לגבי טראמפ/וונס" כתב מאסק ב-X. "אני מאמין באמריקה שממקסמת חירות אישית וזכויות. פעם זו הייתה המפלגה הדמוקרטית, אך המטוטלת התהפכה לטובת המפלגה הרפובליקנית".

המיליארדר ביל אקמן, שגם כן הודיע על תמיכתו בטראמפ, כתב ב-X כי הדמוקרטים העלו את האריס לראש הרשימה – שכן אחרת זה היה אומז שהיא לא הייתה מתאימה להיבחר על ידי ביידן לתפקיד סגנית הנשיא מלכחתחילה.

"אם קמלה האריס לא תהיה המועמדת, זאת תהיה הודאה שהיא מעולם לא הייתה מתאימה להיות סגנית הנשיא", כתב.

ריד הופמן, אחד ממייסדי 'לינקדין' שידוע בתרומתו הגדולה לדמוקרטים – וכן הוא מבקר נחרץ של הנשיא לשעבר טראמפ, אמר שביידן "הוא מנהיג שפועל מאינטרסים הטובים ביותר של ארה"ב", וכינה את נסיגתו מהמירוץ כ"אחד המעשים האישיים ביותר שראינו מפוליטיקאי בהיסטוריה האמריקאית המודרנית".

הוא גם תמך בסגנית האריס כ"האדם הנכון בזמן הנכון" לשמש כמועמדת המפלגה הדמוקרטית בנובמבר.

"הדמוקרטים הם המפלגה של מדיניות, קידום ופעולה. כשמוצגת בפנינו הבחירה בין קמלה האריס לדונלד טראמפ, אני מאמין בעם האמריקאי לעשות את ההחלטה הנכונה בשביל מדינתנו. ממשל ביידן-האריס הניח את המדינה שלנו על המסלול הנכון. הגיע הזמן לנו להתאחד", כתב הופמן. "אני תומך בכל ליבי בקמלה האריס ובמועמדותה לנשיאות ארצות הברית במאבקנו למען הדמוקרטיה בנובמבר".

אלכס סורוס, בנו של הפילנתרופ ג'ורג' סורוס ויורש האימפריה שלו, תמך מיידית בהאריס וכתב: "הגיע הזמן שנתאחד כולנו מאחורי קמלה האריס וננצח את דונלד טראמפ. היא המועמדת הטובה והמוסמכת ביותר שיש לנו. לחיי החלום האמריקאי".

YOU MIGHT ALSO LIKE