הוליווד מגיבה לפרישה של ביידן: "החזיר את הכבוד והיושרה אחרי 4 שנים של שקר וכאוס"
ברברה סטרייסנד, אריאנה גרנדה, מארק המיל ועוד שיבחו את החלטתו של הנשיא לפרוש מהמירוץ והחמיאו לו על "רשימת ההישגים שאין לה תקדים"

עם שנת בחירות דרמטית במיוחד, הוליווד לא נשארה אדישה להכרזה של הנשיא ג'ו ביידן על פרישתו מהמירוץ – ומפורסמים כמו ברברה סטרייסנד, אריאנה גרנדה, ג'יימי לי קרטיס ועוד שיתפו את דעתם.

סטרייסנד היהודייה שיבחה את ביידן על עבודתו בבית הלבן, וכתבה, "ג'ו ביידן ייזכר בהיסטוריה כאדם שהשיג הישגים משמעותיים בקדנציה שלו של 4 שנים. אנחנו צריכים להיות אסירי תודה על שהוא שמר על הדמוקרטיה שלנו".

כוכב 'מלחמת הכוכבים' מארק המיל גם כן החמיא לביידן על "רשימת ההישגים שאין לה תקדים על ידי שום נשיא בחיינו".

"הוא החזיר את הכנות, הכבוד והיושרה למשרד לאחר 4 שנים של שקרים, פשע, פרשיות וכאוס", כתב המיל בחשבון ה-X שלו. "תודה על השירות שלך, הנשיא. עכשיו החובה שלנו כאמריקאים פטריוטים לבחור בדמוקרט שיכבד וימשיך את המורשת שלך".

הזמרת שר כתבה: "הלב שלי מתענה, כי אני לא מאמינה שהדמוקרטים יכולים לנצח בנשיאות ביידן, אותו אני אוהבת מאז שנפגשנו בשנת 2008. יצאתי לקמפיין בעבורו, ועכשיו אני מאמינה שהגיע הזמן להעביר את השרביט. זה הזמן לדמוקרטים לחשוב 'הרבה' מחוץ לקופסא. אולי אפילו כרטיס מפוצל".

אריאנה גרנדה הביעה את עמדתה בנושא על ידי שיתוף הציוץ של הנשיא ביידן בו הכריז על תמיכתו בסגניתו קמלה האריס כמועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית.

ג'יימי לי קרטיס כתבה בפלטפורמות המדיה החברתית שלה, "אני תומכת בכל ליבי בביידן ובהחלטתו לפרוש ולתמוך ללא עוררין בהאריס. היא מהימנה והיא פעילה נחושה למען זכויות נשים ואנשים בעלי צבע, והמסר שלה הוא של תקווה ואחדות לאמריקה בעת מחלוקת לאומית גדולה".

גם הזמר ג'ון לג'נד בן ה-45 שיתף את מחשבותיו על הדרמה הפוליטית.

הוא כתב כי ביידן "ניהל את הכהונה החשובה ביותר בחיי", והוסיף: " 'הוא עזר לנו להתאושש מהמגפה בצורה החזקה ביותר מבין כל המדינות בעולם, השקיע בתשתיות שלנו וביצע את ההשקעה הגדולה ביותר בתולדות מדינתנו במאבק בשינוי האקלים. הוא הקל על נטל החובות האקדמיים עבור רבים. האבטלה, האינפלציה והפשע ירדו באופן דרמטי מהשיאים שנגרמו על ידי המגפה".

YOU MIGHT ALSO LIKE