ככה מדברים לארגון טרור: "אם לא תחזירו את החטופים עד שאכנס לתפקיד – תשלמו מחיר מאוד כבד"
בנאומו הראשון מאז ניסיון ההתנקשות, דונלד טראמפ העביר מסר חד וברור לארגון הטרור חמאס לפיו יש לו ארבעה חודשים להחזיר את החטופים

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נשא את נאומו הראשון מאז ניסיון ההתנקשות, זאת ביום השלישי לוועידה הלאומית הרפובליקנית – שם הוא הזהיר כי "כדור הארץ" נמצא על סף של "מלחמת עולם שלישית", מה שלא היה קורה אם הוא היה הנשיא, לדבריו.

עם תמיכתו הברורה בישראל, ובטח עם ההבחנה הברורה שאבדה אצל רבים בין מדינה ריבונית דמוקרטית לארגון טרור רצחני – הנשיא לשעבר העביר מסר לחמאס:

"אנחנו רוצים את החטופים שלנו בחזרה, וכדאי שהם יחזרו לפני שאני נכנס לתפקיד, אחרת אתם תשלמו מחיר מאוד כבד" – מילים שגרמו לקהל לעמוד ולהריע, ולצעוק: "תחזירו אותם הביתה".

עוד לפני כן, טראמפ התייחס ל"משבר הבינלאומי שכמותו העולם כמעט ולא היה חלק ממנו... מלחמה פרצה באירופה ובמזרח התיכון, צל של קונפליקט מתנוסס מעל טייוואן, קוריאה, הפיליפינים וכל אסיה, וכדור הארץ שלנו מתנדנד על סף מלחמת עולם שלישית".

"וזו תהיה מלחמה שונה מכל האחרות", הוסיף.

אז, טראמפ הבטיח: "אני אסיים כל משבר בינלאומי שהממשל הנוכחי יצר, כולל המלחמה הנוראית עם רוסיה ואקראינה שלא הייתה מתרחשת אילו הייתי נשיא, והמלחמה שנגרמה על ידי המתקפה על ישראל, שלא הייתה מתרחשת אילו הייתי נשיא".

YOU MIGHT ALSO LIKE