קים קרדשיאן חושפת: אחד הבנים שלה סובל ממחלת עור
כוכבת הריאליטי התראיינה לפודקאסט בו דיברה בין היתר על הפסוריאזיס שלה, וכיצד מחלת העור שעברה מאמא שלה אליה – הועברה לאחד הבנים, רק בצורה קצת שונה

קים קרדשיאן חשפה שלבן שלה ושל קניה וסט יש מחלת עור בשם ויטיליגו, זאת בזמן שדיברה על ההתמודדות שלה עם הפסוריאזיס שלה.

"זה הגיע מאמא שלי, אליי... והעברתי את זה בצורה שונה לבני שיש לו ויטיליגו באופן קל מאוד", אמרה כוכבת הריאליטי בת ה-43 למאזיני הפודקאסט "She MD" ביום שני.

מייסדת SKIMS הבהירה שמחלת העור – המתרחשת כאשר תאי הפיגמנט שמייצרים צבע מפסיקים תלפקד, אשר אובחנה אצל בנה הקטן נמצאת כעת "תחת שליטה".

היא נזכרה: "לא ידעתי כלום על זה, אבל ללמוד על זה ולהבין מאיפה זה בא ושזה תורשתי ופשוט ללמוד יותר ולהיות מסוגלת לשתף על זה, היה ברכה".

כוכבת ה'קרדשיאנס' הוסיפה כי "לילדים שלי יש קצת אקזמה".

עם זאת, לאורך כל הדרך היא לא הבהירה למי מהילדים שלה, או מי משני בניה סובל מהויטילגו – סיינט בן ה-8 או סלם בן ה-5.

קים, שגם חולקת את הבנות נורת' בת ה-11 ושיקגו בת ה-6, עם בעלה לשעבר קניה וסט, לא נכנסה לפרטים נוספים על מצבו של הילדים שלה, אך כן פירטה על ההתמודדות העצמית עם הפסוריאזיס.

"עשיתי הכל. ניסיתי... צמחי מרפא מיוחדת, דרך הוליסטית, דיאטת מיץ סלרי לשישה שבועות, כל קרם חיצוני אפשרי, כל סבון מטבעי ועד ללא טבעי".

קים פתוחה לגבי הפסוריאזיס שלה לאורך השנים, ואף שיתפה סלפי במרץ 2019 כדי להראות איך הוא מתפשט על פניה. בינואר השנה, היא תיעדה מקרה "כואב" של המחלה העורית "לאורך כל הרגל" שלה לעוקביה באינסטגרם.

YOU MIGHT ALSO LIKE