איגוד מורים או קבוצה פוליטית? ארגון חינוכי נוסף נכבש על ידי הפרוגרסיבים
ה-AFT, שהוא האיגוד החינוכי השני בגודלו בארצות הברית, דורש להפסיק את הסיוע האמריקאי לצה"ל, שלטענתו מבצע רצח עם, ונוקט בצעדים להגן על המפגינים הפרו פלסטינים

איגוד המורים השני בגודלו בארצות הברית גיבש מספר החלטות פוליטיות הקוראות לסיום הסיוע הצבאי לישראל ודורש להגן על המפגינים הפרו פלסטינים שמתפרעים בקמפוסים ברחבי המדינה.

איגוד המורים האמריקאי AFT, המקושר לאיגוד המאוחד UFT שמייצג את רוב המורים בבתי הספר הציבוריים בניו יורק – יצביע על הצעות פוליטיות שנויות במחלוקת בכנס הארצי שיתחיל ביום שני הבא ביוסטון.

אחת ההחלטות אשר קוראת להפסקת אש בין ישראל לחמאס, דורשת גם לעצור לאלתר את הסיוע הצבאי האמריקאי לצה"ל שמאפשר "גירוש אלים של קהילות פלסטינים והסיפוח של שטח פלסטיני כבוש".

יתרה מכך, ההצעה הזו טוענת כי ארצות הברית "מאפשר רצח עם בעזה". הם כתבו: "כל עוד ישראל ממשיכה לחסום סיוע משמעותי ומהותי לעזה, ה-AFT קורא לארה"ב להפסיק את הסיוע הצבאי לישראל".

בהצעה אחרת שתעלה בכנס הארצי, מטרתה להגן על מפגינים אנטי ישראלים:

"ה-AFT מביע סולידריות עם אותם סטודנטים, סגל ועובדים אקדמיים אחרים ברחבי ארצות הברית שנתקלו בדיכוי ובאלימות קשה כלפי ההפגנות שלהם על המלחמה בעזה... אנו דורשים ממנהלי הקמפוסים להפסיק את מסע האיומים, ההשעיות והגירושים נגד מפגינים שלווים ולהפסיק להשתמש בסוכנויות אכיפת החוק לפיזורם ולתקיפתם".

בהמשך, האיגוד תיאר את ההפגנות כ"חופש אקדמי" ו"חופש ביטוי".

YOU MIGHT ALSO LIKE