פרו פלסטינים משתלטים על מערכת החינוך בארה"ב: אלו הם התכנים שהם מקדמים
כנס של נציגי איגוד המורים הגדול בארה"ב, ה-NEA, נערך בימים אלו בפילדלפיה, כאשר רבים מחבריו לוקחים חלק בארגון 'מחנכים למען פלסטין' – שרוצים לקדם לימודים על הנכבדה וה-BDS

מספר נושאים שמוצעים לדיון בכנס חינוך בפילדלפיה, מעוררים דאגה כבדה בקרב ארגון פרו-ישראלי לגבי אנטישמיות והטיה מכוונת נגד ישראל.

נציגי איגוד המורים הגדול ביותר בארצות הברית, האגודה הלאומית לחינוך (NEA), יתכנסו במרכז הכנסים של פנסילבניה לאספת הנציגים השנתית שלהם, שהחלה ביום רביעי ותימשך עד ראשון.

ביום הראשון לאירוע, נערכו שתי הפגנות מחוץ לאולם – אחת על ידי קבוצת 'מחנכים למען פלסטין' אשר מורכבת ברובה מחברי NEA, והפגנה נגדית על ידי StandWithUs, ארגון פרו ישראלי ללא מטרות רווח הפועל אינטנסיבית בזירה הבינלאומית, וטוען כי האג'נדה המקודמת בכנס היא אנטישמית.

בין הנושאים שמקודמים בכנס קשורים להזדהות עם ארגון ה-BDS, כמו גם הבחנה בין אנטישמיות לאנטי-ציונות, וחינוך לגבי הנכבה.

בהודעה שפורסמה על ידי StandWithUs, נמסר: "כאיגוד המורים הגדול ביותר בארה"ב, ל-NEA יש השפעה משמעותית על מדיניות ומעשים חינוכיים. לפני ובמיוחד לאחר אסונות ה-7 באוקטובר, מספר איגודים מקומיים ומדינתיים של NEA נקלעו לוויכוחים גדולים בנוגע לאנטישמיות והטיה נגד ישראל. במקרים מסוימים, זה הוביל לכך שמשפחות יהודיות העבירו את ילדיהן למחוזות בית ספר שונים עם סביבת למידה פחות עוינת".

"על ה-NEA להבטיח סביבה בטוחה וכוללת לכל המחנכים והתלמידים, ולשמור על אמון הציבור במה שנלמד בכיתות שלנו. אישור החלטות אנטישמיות ונגד ישראל לא רק יזיק לחברים היהודים, אלא גם יפגע בשלמות של החינוך הציבורי".

מהצד השני, הארגון הפרו-פלסטיני טען כי "כמחנכים, עלינו להיות פתוחים לחינוך זה של זה, וללמוד אחד מהשני. אנו עומדים בסולידריות עם עובדים ממעמד הפועלים ברחבי העולם. עזרו לנו להילחם למען פלסטין משוחררת, ועם משוחרר!"

YOU MIGHT ALSO LIKE