ג'רי סיינפלד עושה את זה שוב – ומשפיל מפגינים פרו-פלסטינים שהתפרצו בהופעה שלו
כמו קומיקאי אמיתי, סיינפלד בן ה-70 ניצל את ההפרעה להופעה שלו על ידי כמה מפגינים אנטישמיים: "תלכו למי שמנהל אתכם ותגידו לו שהרגע נתתם עוד כסף ליהודי"

ג'רי סיינפלד כנראה התרגל למפגינים אנטישמים שתוקפים אותו, וכאשר כמה התפרצו במהלך ההופעה שלו במלבורן, אוסטרליה, בסוף השבוע האחרון – הוא ניצל זאת והפך את הבדיחה על חשבונם.

סיינפלד בן ה-70 הופיע בליל שבת במלבורן בהופעה האחרונה שלו באוסטרליה, כאשר רגעים לפני הסיום קבוצת מפגינים אנטי-ישראלים קמו והחלו לצעוק: "אתה תומך ברצח עם".

למרות ההפרעה, הקומיקאי האגדי – אשר לא מתבייש להביע את תמיכתו בישראל, לא התבלבל.

"אה, אתם חזרתם. המפגינים חזרו! התגעגעתי אליכם", אמר סיינפלד. "אה, אתם לא מצליחים. זה כל כך קשה עבורכם".

"אני חושב שאתם צריכים ללכת למי שמנהל את הארגון שלכם ולספר לו שהרגע 'נתנו עוד כסף ליהודי'", אמר סיינפלד בהומור. "אין סיכוי שזו תוכנית טובה עבורכם. הרי זה לא מה שאתם רוצים... אתם צריכים לחשוב על תוכנית טובה יותר", הוסיף בזמן שאנשי האבטחה ליוו את המפגינים החוצה בעוד שהקהל מריע.

מוקדם יותר באותו הערב, קבוצת מפגינים נגד ישראל נראתה מחוץ לארנה עם שלטים שעליהם נכתב "פאק ג'רי סיינפלד".

אבל כאמור, סיינפלד כבר נתקל בהפרעות דומות במהלך סיבוב ההופעות שלו באוסטרליה.

בסידני, מפגין קם וצעק: "מהנהר ועד הים, תשוחרר פלסטין". גם אז סיינפלד לא נשאר חייב, ואמר בציניות לקהל: "גבירותיי ורבותיי, יש לנו פה גאון. הוא פתר את כל הבעיות במזרח התיכון".

"זה הקומיקאים היהודים, הם אלה שאנחנו צריכים לטרגט. הם הבעיה", המשיך בציניות, ולבסוף הוסיף: "אתה באמת משפיע על כולנו כאן. עכשיו כולנו בצד שלך כי הבעת את עמדתך כל כך טוב ובדיוק במקום הנכון".

YOU MIGHT ALSO LIKE